شهردار فردیس بر لزوم تهیه و تنظیم برنامه پنج ساله این شهرداری تاکید کرد و گفت: همه اقدامات و برنامه‌های شهرداری با هدف جلب رضایتمندی شهروندان انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 09 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد خسروزاده در جلسه شورای معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران شهرداری فردیس که در دفتر شهردار برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری فردیس معضلات و کمبودهای فراوانی دارد که رفع آن‌ها نیازمند کار و تلاش جدی است.

وی افزود: رفاه پرسنل از اهمیت بالایی برخوردار است، جلسه امروز برای آشنایی با مشکلات و معضلات واحدهای مختلف شهرداری برگزار شده است.

شهردار فردیس با بیان اینکه انتزاع کامل از کرج، مهم‌ترین هدف بنده در شهرداری است، تاکید کرد: لازم است هر یک از حوزه‌های شهرداری برنامه انتزاعی خود را در اسرع وقت ارایه کنند.

خسروزاده با تاکید بر اینکه ارتقاء و اصلاح ساختار سازمانی و تهیه طرح‌های تفصیلی و جامع از مهم‌ترین اقدامات در دستور کار مدیریت شهری فردیس است، گفت: وضعیت کالبدی شهر از جنبه حفظ وضع موجود که نگهداشت است برای بنده بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: مدیران، معاونان و روسای سازمان‌های شهرداری فردیس در بازه‌های زمانی مشخص نسبت به ارایه گزارش عملکرد و تبیین نقاط قوت و ضعف حوزه خود اقدام کنند؛ انتظار دارم از وضعیت هریک از حوزه‌ها مطلع شوم.

شهردار فردیس تصریح کرد: برنامه پنج ساله شهرداری فردیس باید به سرعت آماده شود؛ تدوین این برنامه از سال آینده آغاز می‌شود.

خسروزاده با تاکید بر اینکه هریک از حوزه‌ها باید تقویم کاری داشته باشد، گفت: کارها باید در راستای جلب رضایتمندی شهروندان انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار