فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان منزل و اعتراف آنان به 80 میلیارد ریال سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۸۱۲۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ 12 January 2020

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در برخی مناطق شهرستان اهواز ، شناسایی و دستگیری سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کار اطلاعاتی و  تخصصی، باند سه نفره سارقان حرفه‌ای را در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی و اخذ نیابت قضائی طی عملیاتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

عباس زاده با بیان اینکه 2 دستگاه خودروی بنز الگانس و اپتیما از سارقان توقیف شده، گفت: متهمان در بازجویی‌های پلیس تاکنون به ۱۵ فقره سرقت طلاجات و کالای خانگی از منازل در مناطق مختلف شهرستان اهواز به ارزش تقریبی 80 میلیارد ریال اعتراف کردند.

 وی ادامه داد: این اقدام انجام شده توسط پلیس آگاهی موجبات رضایتمندی مالباختگان و مردم مناطق مربوطه را به دنبال داشته است و شناسایی و دستگیری مالخران این سرقت‌ها به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حفاظ و قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
چرا لقمه را دو سرتون میچرخونید؟؟!! قفل ضد دیلم روی درب آپارتمان و حفاظ ضد دیلم مقابل پنجره ها و بالکن نصب کنند که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن نتونن وارد بشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار