سردار سید یوسف مولایی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی اظهار کرد: بیش از ۲۰ سال است که آمریکایی ها به دنبال ترور ایشان بودند چرا که می‌دانستند این شهید چه نقشی در شکل دهی به مقاومت منطقه ای و تشکیل هسته های مردمی ضد تروریستی و مقابله با داعش که ساخته دست خود آمریکایی ها بود، داشت.
کد خبر: ۸۱۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 11 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار مولایی ادامه داد: آمریکایی ها در سال‌های گذشته در طرحی موسوم به «خاورمیانه جدید» به دنبال نابودی مقاومت در لبنان و سوریه و تقسیم کردن ایران به ۵ قسمت بود که مهر وزارت خارجه آمریکا روی این طرح خورده بود اما توان راهبردی ایران در منطقه و نقش سردار سلیمانی چیز دیگری را برای دشمن رقم زد و آن ها روز به روز در منطقه ضعیف تر شدند.

وی تأکید کرد: آمریکایی ها فقط آوارگی و جنگ را برای منطقه به ارمغان آورده اند و از سال ۹۰ تا کنون علاوه بر آوارگی مردم کشورهای منطقه، فقط در یکی از کشورها ۴۰۰ هزار کشته بر جا گذاشته اند.

وی تصریح کرد: ۵۰ سال در کشورهای اسلامی بر اساس نقشه دشمن جنگ و برادر کشی را شاهد بودیم اما با تلاش های سردار سلیمانی روز به روز اخوت بین نیروهای مومن منطقه قوی تر شد و محور مقاومتی به نفع جریان اسلامی و بر علیه منافع آمریکا و اسرائیل شکل گرفت.

سردار مولایی اضافه کرد: زمانی که داعش به وجود آمد با سقوط ۳ استان عراق و ۱۴ استان سوریه، عده ای از کشورها در تکاپوی به رسمیت شناختن داعش بودند در حالی که سردار سلیمانی مانع اجرای این مسئله شد.

وی اذعان داشت: آمریکا به دنبال انتقام از شهید سلیمانی به دلیل نابود شدن داعش بود چرا که دشمن حساب زیادی روی داعش باز کرده بود و بنا بود سال ها این فرزند نامشروع آمریکا و اسرائیل در منطقه حضور داشته باشد و نقش آفرینی کند.

فرمانده سپاه استان البرز در پایان گفت: همگرایی خون شهدای سنی، شیعه، ایزدی، سوری، افغانی و تشکیل گروه های متحد، دشمن را عصبانی کرد، کسی باور نمی‌کرد در غزه سنی نشین پرچم عباس (ع) بالا برود و می توان گفت کار برای خدا و خلوص نیت، سردار سلیمانی را شهیدِ دل ها کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار