فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد و گفت: در این طرح ۴ سارق و ۳ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۸ دستگاه وسیله نقلیه متخلف راهی پارکینگ شدند.
کد خبر: ۸۱۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱ 12 January 2020

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت: اجرای طرح مذکور با هدف پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، وسایل نقلیه متخلف و سارقان بوده است.

وی با بیان اینکه کاهش میزان وقوع جرائم و افزایش احساس امنیت شهروندان از دیگر وظایف پلیس است، افزود: از نتایج این طرح توقیف ۱۸ دستگاه خودرو متخلف، دستگیری ۴ سارق و ۳ خرده فروش مواد مخدر بوده است.

وی با اشاره به اینکه سارقان به ۷ فقره سرقت اعتراف کردند، ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام مسئول از مردم خواست در صورت برخورد با هرگونه ایجاد مزاحمت از سوی اراذل و اوباش و یا مشاهده مظاهر علنی فساد با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

سرهنگ موسوی همچنین با تاکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح‌ها از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی و خواستار همکاری بیش از پیش شهروندان در شناسایی جرایم و دستگیری مجرمان و متخلفان شد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار