رئیس پلیس آگاهی استان البرز به بیان مهمترین راهکارهای پیشگیری از سرقت منازل را به منظور آگاهی شهروندان پرداخت.
کد خبر: ۸۱۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 12 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس پلیس آگاهی استان البرز در رابطه با راهکارهای پیشگیری از سرقت منازل گفت: شهروندان مقابل تمام پنجره ها، نورگیر، پاسیو و روی دیوارهای کوتاه حفاظ مقاوم و مطمئن نصب و درب راهرو و پشت بام را با حفاظ نرده ای ایمن کنید.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با تأکید بر ضرورت تعویض سریع قفل هایی که کلید یدکی آن ها گم شده یا برای مدتی در اختیار دیگران بوده است، افزود: در صورت خروج از منزل، تنها به بستن درب خروجی منزل اکتفا نکنید و تمام درب های داخل منزل را قفل کنید تا فرصت جستجو و راه نفوذ از سارقان سلب شود.

وی بیان کرد: در صورت تغییر مکان حتماً قفل های درب اصلی منزل جدید را تعویض کنید و کلید منزل خود را در دسترس افراد غیرمطمئن قرار ندهید. همچنین از ورود افراد ناشناس تحت عنوان فالگیر، رمال و متکدی به داخل منزل جلوگیری کنید.

نادربیگی عنوان کرد: در صورتی که بیرون منزل شما فاقد روشنایی است، با نصب لامپ در سر در منزل روشنایی محل را تامین کنید. به هیچ عنوان برای شناسایی افراد اقدام به باز کردن درب منزل نکنید و این مورد را به فرزندان خردسال خود نیز آموزش دهید.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان اظهار کرد: اگر خانه های اطراف شما خالی از سکنه است یا در مجاورت آن ها مشغول ساختمان سازی هستند لازم است که از منزل خود مراقبت بیشتری به عمل آورید.

برچسب ها: آگاهی ، سرقت ، البرز
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
چرا لقمه را دو سرتون میچرخونید؟؟!! قفل ضد دیلم روی درب آپارتمان و حفاظ ضد دیلم مقابل پنجره ها و بالکن نصب کنند که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن نتونن وارد بشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار