عضو شورای اسلامی شهر فردیس گفت: راه برون رفت از مشکلات شهر فردیس جذب مشارکت های مردمی است.
کد خبر: ۸۱۳۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 13 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ مجتبی قاسمی در دویست و چهل و یکمین نشست شورای اسلامی شهر فردیس که هم اکنون در حال برگزاریست؛ با اشاره به اختلاف رقم درآمدی شهرداری با بودجه مصوب،اظهار کرد: با محدودیت در منابع درآمدی شهرداری، امکان توسعه عمران و آبادانی در شهر فردیس وجود ندارد.

وی با تاکید بر ضرورت جذب مشارکت های مردمی در راستای توسعه و عمران شهر فردیس، افزود: اگرچه در ابتدای سال اعلام شد که شهرداری فردیس بدهکاری نداشته و ۸۰ میلیارد نیز اضافه درآمد دارد؛ اما کار شهرداری بانکداری و نگهداری پول نیست و باید با انجام اقدامات عمرانی در حوزه های مختلف، بدهکاری داشته باشد.

عضو پارلمان شهری فردیس تاکید کرد: راه برون رفت ما از وضعیت کنونی و تامین سرانه های مورد نیاز در حوزه های مختلف، جذب مشارکت های مردمی در پروژه های سرمایه گذاری است که تحقق آن به برنامه ریزی دقیق نیاز دارد.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در روند بررسی و تصویب لایحه متمم بودجه ۹۸، گفت: پس از آن شهرداری باید لایحه بودجه ۹۹ را به شورا ارائه کند و در شورا مورد بررسی قرار گیرد.

قاسمی تقویت نیروهای متخصص در بدنه شهرداری را مورد تاکید قرارداد و افزود: بسیاری از مشکلات و طولانی شدن تصویب لوایح به ایرادات در نوشتن لوایح مربوط می شود و شهرداری باید دقت و اهتمام بیشتری در نوشتن لوایح به ویژه لایحه بودجه ۹۹ داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار