امام جمعه فردیس؛
دکتر ایمانی گفت:خطرناک ترین تفکر در جبهه نفاق است، صاحبان این تفکر آمریکا و خود را صاحب قدرت می دانند و بجای مقابله با استکبار جهانی در صدد مذاکره با آمریکا بر اساس منافع خود می باشند .
کد خبر: ۸۱۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 18 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام ایمانی در نماز عبادی و سیاسی شهرستان فردیس ضمن توصیه نمازگزاران به تقوی الهی و سیاسی، با اشاره به سیل سیستان و بلوچستان و استقرار پایگاه های امدادی در راستای جمع آوری کمک های مردمی و اعزام گروهای جهادی به منطقه، اظهار داشت: وقوع سیل مایه زحمت و ویرانی بسیاری از مردم سیستان و بلوچستان شد و صدها میلیارد خسارت به زندگی آنها وارد کرد با توجه به فصل سرما و بارندگی، سیل زدگان نیاز مبرم به آذوقه ، پوشاک گرم و وسایل گرمایشی دارند لذا کسانی که توانایی مالی و کمک دارند در قالب گروه های جهادی و امدادی به یاری سیل زدگان بشتابند.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه پس از شهادت رسیدن سردار حاج قاسم سلیمانی توسط تروریست های آمریکایی ،ایران در راستای انتقام سخت برآمد،گفت: سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران با صلابت ۱۳ موشک به بزرگترین و مجهزترین پایگاه آمریکا عین الاسد در عراق شلیک کرد وسیلی محکمی به گوش آمریکا نواخت.

پدر معنوی شهر ادامه داد: درپی تهدیدهای ترامپ و فرماندهان نظامی آمریکای جنایتکار مبنی بر هدف قرار دادن تعداد زیادی از اهداف در خاک کشورمان ، ایران در راستای پاسخگویی به تهدیدات احتمالی در بالاترین سطح آماده‌باش قرار گرفت در ساعات پس از انجام عملیات موشکی، پرواز های جنگی نیروهای تروریست آمریکایی در پیرامون کشور افزایش یافت و برخی مشاهده اهداف هوایی به سمت مراکز راهبردی در کشور در برخی صفحات رادار مشاهده شد که موجب حساسیت بیشتر در مجموعه‌های پدافند هوایی گردید.بر اثر بروز خطای انسانی و به صورت غیر عمد، هواپیمای اوکراین مورد اصابت قرار گرفت که موجب به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیز و جان باختن تعدادی از اتباع خارجی شد.

خطیب نماز جمعه فردیس گفت :سردار حاجی زاده فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی در مقابل همه ملت ایران سر تعظیم فرود آورد و تمام مسوولیت این سانحه هوایی غیر عمد را به عهده گرفت.

وی افزود: سردار حاجی زاده بعد از شهید تهرانی مقدم بیشترین کمک در تاسیسات موشکی ایران را داشت با یک خطای انسانی غیر عمد نباید زحمات ارزشمند ۴۰ ساله سپاه پاسداران را نادیده گرفت ،امنیتی که در کشور حاکم است در راستای زحمات سپاه است.

وی تشریح کرد:آمریکا در پی شکستی که از حمله موشکی ایران متحمل شد از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در کشورمان بهره جست و فضای کشور را ملتهب تر کرد و عده ای موج سوار از فرصت استفاده کردند ودر تجمعی که خانواده های داغدار به منظور سوگواری در گذشتگان حادثه هوایی برگزار کرده بودند حضور یافته و اقدام به شعارهای ضدنظام سردادند و حتی سفیر انگلیس با حضور در این تجمعات و در حال تصویر برداری توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

دکتر ایمانی با تاکید بر اینکه ما از دشمنان هیچ گونه توقعی نداریم از خودی ها که در کشور هستند و در طول ۴۰ سال نان مسوولیت در نظام را خورده اند از پشت خنجر می زنند و اینگونه با مسایل برخورد می کنند گله مند هستیم .

حجت الاسلام ایمانی تصریح کرد: خطرناک ترین و مرموزانه ترین تفکر در کشور در جبهه نفاق است آنها آمریکا و خود را قدرتمند می پندارند و بجای مقابله با آمریکا، در صدد مذاکره با آمریکا بر اساس منافع خود می باشند اینها دشمنان انقلاب هستند،چهره هایی که قابل شناسایی نیستند و فقط خداوند می تواند دست منافقین را رو کند .

وی اذعان داشت: رهبری و ملت ایران به دنبال جنگ نیستند و دستور رهبری مبنی بر نرمش قهرمانه دلیل بر تسلیم شدن در برابر استکبار جهانی و تضییع حقوق ملت ایران نیست. عده ای منافقین با حربه مذاکره با آمریکا وارد میدان شده اند و علنی از مواضع دشمن حمایت می کنند.

امام جمعه فردیس تاکید کرد:ملت با بصیرت و فهیم ایران در راستای حمایت از رهبری ، پشت رهبر محکم ایستاده اند ،رهبری که ۳۰ سال تمام ملت را از چالش ها،سختی ها و کوران ها به درستی هدایت کرده است. آنها تا پای جان از وی حمایت خواهند کرد و منافقین را به زباله دان تاریخ خواهند انداخت.

نمازگزاران پس از اقامه نماز در راستای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به راهپیمایی پرداختند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار