معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری در سکونت گاه‌های غیررسمی محمدشهر خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 18 January 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدرضا صفایی فر با اشاره به انتخاب محمدشهر به عنوان شهر پایلوت در امر بازآفرینی شهری، گفت: در ابتدا چهار شهر در استان البرز به عنوان شهرهای پایلوت بازآفرینی مدنظر قرار داده شد که با توجه به ظرفیت‌های موجود در حوزه بازآفرینی با تصویب ستاد بازآفرینی شهری، محمدشهر انتخاب شد.

وی در ادامه در رابطه با پروژه‌های بازآفرینی شهری در سکونت گاه‌های غیر رسمی جعفرآباد محمدشهر، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده پروژه‌های بازآفرینی بسیار خوبی در این محله برای ساکنان تعریف شده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: در این محله پروژه جدول گذاری، اصلاح هندسی معابر و ایجاد کانکس نیروی انتظامی اجرا می‌شود.

صفایی فر در بخش دیگری با اشاره به اقداماتی که در حوزه بازآفرینی شهری در محلات هدف محمدشهر انجام شده است، گفت: پروژه ساخت پایگاه خدمات اجتماعی در سکونت گاه‌های غیررسمی محله تپه قشلاق محمدشهر در مراحل پایانی است.

به گفته وی عملیات احداث چندین فضا از جمله پایگاه پشتیبانی مدیریت بحران، ساختمان کلانتری نیروی انتظامی و همچنین سرای محله از دیگر پروژه‌های بازآفرینی در حال اجرا در منطقه تپه قشلاق محمدشهر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار