استاندار قم از آغاز پروژه کمربند دید قم از دهه فجر امسال خبرداد.
کد خبر: ۸۱۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 19 January 2020

به گزارش تابناک قم، بهرام سرمست در نهمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با ذکر انی مطلب که سیاست استان برگرداندن واحدهای تعطیل و راکد به مدار تولید است، گفت: 25 واحد تولیدی و صنعتی استان شناسایی و برای احیاء هدف‌گذاری شده‌اند که از این تعداد 14 واحد به مدار تولید بازگشته‌اند.

وی افزود: اختیارات، امکانات و مقدورات استانی برای حل مشکل واحدهای راکد پاسخگو نیست، تأکید کرد: انتظار می‌رود بر اساس صحبت‌هایی که در این جلسه می‌شود واحدهای باقی‌مانده نیز به چرخه تولید بازگردند.

استاندار قم در ادامه با اشاره به طرح اتصال راه‌آهن سراسری به منطقه ویژه سلفچگان عنوان کرد: راه‌آهن قم حداکثر دو هفته مهلت دارد تا نتیجه نهایی در ارتباط با اجرای طرح را ارائه کند.

وی با ذکر این مطلب که مسئولان استان باید در پیگیری طرح‌ها و پروژه‌های اقتصاد مقاومتی استان جدی‌تر عمل کنند، گفت: از ابتدای سال تاکنون، برای تصویب پروژه‌های اقتصاد مقاومتی فرایندی را طی کرده‌ایم و دستگاه‌ها متعهد به ارائه گزارش در فواصل شش‌ماهه و سه‌ماهه بوده‌اند.

استاندار قم بیان کرد: 75 درصد میانگین پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را در استان شاهد بوده‌ایم، اما این پیشرفت را قابل‌قبول نمی‌دانیم، پیشرفت یک سری پروژه‌ها بسیار کند بوده و موردپذیرش نیست.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌های نیمه‌کاره استخوان‌لای‌زخم بوده و باید تعیین تکلیف شوند، تصریح کرد: از هر ظرفیتی باید برای پیشبرد برنامه‌های عمرانی استفاده شود تا بتوان موانع را برطرف کرد، گاهی برای تسریع در اتمام پروژه نیاز به پیگیری‌های مستمر، دعوت از مقامات کشوری و بازدیدهای میدانی داریم که باید انجام شود.

استاندار قم در پایان اظهار داشت: طرح جدید کمربندی قم به طول 110 کیلومتر بااعتباری بالغ‌بر 2100 میلیارد تومان به نام سردار رشید اسلام شهید سپهبد سلیمانی نام‌گذاری شده و عملیات اجرایی آن دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار