امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: حرکت میلیونی مردم ایران در مراسم تشییع سردار دلها مهر محکمی بردهان جنایتکاران آمریکایی و یاوه گویان و وطن فروشان داخلی و خارجی زد.
کد خبر: ۸۱۵۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 19 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ به همت حوزه ۷۱۷ شهید بهشتی سپاه ناحیه نظرآباد مراسم یادواره شهدای محله رسالت شهرستان نظرآباد با حضور مردم شهید پرور و جمعی از مسؤلین به مدت سه شب در مسجد امام حسین علیه السلام این شهرستان برگزار شد.

 در این محفل نورانی حجت الاسلام موسوی امام جمعه این شهرستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه از عملیات انتقام جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر نمود و یادآور شد: عده ای می خواهند این حرکت عظیم میلیونی مردم را در تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به حاشیه بکشند و کام مردم را با پاره کردن تصویر سردار دلها و شعارهای هنجار شکنانه تلخ نمایند ولی باید بدانند مردم یادشان نرفته امنیتی که در حال حاضر شاهد آن هستیم مدیون خون این شهید عزیز و ابو مهدی المهندس و همرزمان شهیدش است .

وی در ادامه این مراسم خاطر نشان کرد: سردار حاجی زاده یکی از ذخایر مهم نظام است و اگر نبود زحمات ایشان جایگاه موشکی ایران پس از شهادت شهید تهرانی مقدم در این جایگاه عظیم نبود و با همت ایشان و همکارانشان در صنعت موشکی شاهد پیشرفتهای چشمگیری هستیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار