با انجام تحقیقات از مال باخته که دارای یک واحد صنفی صرافی بوده، مشخص شد، فردی با مراجعه به این صرافی و معرفی خود به عنوان پزشک فوق تخصص از آمریکا با پاسپورت آمریکایی نیازمند دلار است که با سوء استفاده از اعتماد مالباخته، اقدام به کلاهبرداری ۲۰ هزار دلاری از این صرافی کرده است.
کد خبر: ۸۱۶۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۲ 21 January 2020

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی مازندران از شناسایی و دستگیری جاعل و کلاهبردار ۲۰ هزار دلاری از یک صرافی در ساری خبر داد.

 سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی و طرح شکایت مبنی بر کلاهبرداری از وی از سوی فردی با جعل عنوان و سوء استفاده از اعتماد وی به ارزش ۲۰ هزار دلار موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات از مال باخته که دارای یک واحد صنفی صرافی بوده، مشخص شد، فردی با مراجعه به این صرافی و معرفی خود به عنوان پزشک فوق تخصص از آمریکا با پاسپورت آمریکایی نیازمند دلار است که با سوء استفاده از اعتماد مالباخته، اقدام به کلاهبرداری ۲۰ هزار دلاری از این صرافی کرده است.

فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی متهم به جعل عنوان و کلاهبرداری شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار میرفیضی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل به مرجع قضائی خبر داد و گفت: همواره افراد کلاهبردار با ظاهری موجه و فریبنده ضمن جلب اعتماد افراد با مهندسی اجتماعی به هدف و مقصود مجرمانه خود می‌رسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار