عضو هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه مردم نسبت به عملکرد شورای نگهبان اطمینان خاطر داشته و فریب جوسازی جریان‌های خاص را نخورند، گفت: به اعتقاد شورای نگهبان کسانی که صلاحیت ندارند، به هیچ عنوان نباید در مجلس که در راس امور است، قرار گیرند و به عنوان نماینده مردم راهی مجلس شوند
کد خبر: ۸۱۶۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 21 January 2020

مردم فریب جوسازی جریان‌های خاص را نخورند/ شورای نگهبان کسی را بدون دلیل ردصلاحیت نمی‌کند

 سیدمحمدباقر تقوی  با اشاره به فشار جریان خاص برای تایید صلاحیت‌ها به شورای نگهبان و حمله آنان به این نهاد اظهار کرد: دشمنان انقلاب از گذشته تاکنون همواره به دنبال فرصت برای ضربه زدن به اهداف پلید خود بوده‌اند که در این مسیر ولایت فقیه و نهادهایی چون بسیج، سپاه، صداوسیما و شورای نگهبان و دیگر نهادی انقلابی را مورد هدف قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: یکی از فرصت‌هایی که دشمنان می‌توانند از طریق آن توطئه‌های خود را رقم بزنند بستر انتخابات است  تا از این فرصت به شورای نگهبان حمله کنند.

عضو هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه حمله به شورای نگهبان به بهانه رد صلاحیت‌ها در گذشته نیز وجود داشته و در انتخابات امسال نیز به چشم می‌خورد، گفت: شورای نگهبان در تایید یا رد صلاحیت‌ها بر اساس قانون، اخلاق و شرع مقدس اسلام  عمل می‌کند و تحت هیچ شرایطی از این شاخص‌ها عدول نمی‌کند.

تقوی افزود: شورای نگهبان به هیچ عنوان نگاه جناحی و حزبی نداشته و اعضای آن آخرت خود را به دنیای دیگران نمی‌فروشند.

وی بیان کرد: شورای نگهبان در تایید صلاحیت‌ها تحت تاثیر فشارها قرار نمی‌گیرد، مردم بدانند و مطمئن باشند محور کار این نهاد تنها بر اساس قانون است و کسانی که رد صلاحیت شده‌اند، دلیل آن به اطلاعشان رسانده شده و کسی بدون دلیل رد صلاحیت نمی‌شود.

عضو هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی با تاکید بر اینکه مردم نسبت به عملکرد شورای نگهبان اطمینان خاطر داشته و فریب جوسازی جریان‌های خاص را نخورند، افزود: به اعتقاد شورای نگهبان کسانی که صلاحیت ندارند، به هیچ عنوان نباید در مجلس که در راس امور است، قرار گیرند و به عنوان نماینده مردم راهی مجلس شوند.

تقوی گفت: شورای نگهبان بر اساس قانون عمل کرده و افرادی را به عنوان نماینده مردم تایید صلاحیت می‌کند که شاخص‌های مدنظر قانون برای حضور در انتخابات را داشته باشد و بتوانند به عنوان نماینده اصلح مردم فردی شایسته برای خدمت به نظام و انقلاب باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار