حجت الاسلام صالحی، با ثبت نام‌ در سامانه بچه های مسجد، عضو کانون فرهنگی هنری نور مسجد نورالحسین(ع) کرمانشاه شد.
کد خبر: ۸۱۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 22 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ستاد اطلاع رسانی رویداد ملی فهما استان کرمانشاه،«حجت الاسلام محمد صالحی» در نشستی با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، در جریان آخرین روند ثبت اطلاعات،‌برنامه ها و فعالیت های کانون های استان در سامانه بچه های مسجد قرار گرفت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه،‌ با تأکید بر اهمیت ویژه اولین رویداد ملی فهما که منجر به انتخاب ‌‌و معرفی پایتخت فرهنگی هنری مساجد کشور می شود، ابراز کرد: این ابتکار ارزشمند ضمن گردآوری بانک جامع اطلاعاتی از قابلیت ها،‌توانمندی های و قدرت اجرایی کانون ها در عرصه فرهنگ و هنر اصیل اسلامی، الگوهای برتر را عرضه کرده و مساجد سراسر کشور را به هم نزدیک تر می کند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه حمایت خود را مانند گذشته از فعالیت های قرآنی در کانون ها تداوم می بخشد، اظهار کرد: استان کرمانشاه ظرفیت لازم را برای انتخاب پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران دارد که امیدوارم سال آینده شاهد تحقق این مهم باشیم.

حجت الاسلام صالحی(عضو شورای سیاستگذاری کانون های مساجد استان کرمانشاه) در ادامه این نشست ضمن بازدید از سامانه بچه های مسجد و زیرپرتال برخی از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با ثبت نام در این سامانه به رویداد ملی فهما پیوست.

گفتنی است، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با ثبت نام در سامانه بچه های مسجد به عضویت کانون فرهنگی هنری نور مسجد نورالحسین(ع) کرمانشاه درآمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار