کد خبر: ۸۱۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹ 23 January 2020
بارش برف و یخبندان امروز پنجشنبه همه ادارات شهرستانهای بویراحمد و دنا را تعطیل کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد، بارش سنگین برف ، سرما و کولاک شدید ادارات و نهادهای برخی مناطق در استان کهگیلویه وبویراحمد شامل شهرستان های بویراحمد و دنا را تعطیل کرد.
عزیزفیلی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت بر اساس تصمیم مدیریت بحران ادارات این دو شهرستان امروز قرار بود با دو ساعت تاخیر شروع شود که با ادامه بارش برف و سرما و یخبندان و با جلسه اضطراری مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی تمامی ادارات، نهادها، بانک ها و شرکت های  دولتی و خصوصی شد.
وی تصریح کرد: با تصمیم شورای مدیریت بحران استان تمامی ادارات و نهادهای اجرایی این دو شهرستان روز پنجشنبه سوم بهمن ماه تعطیل است.
بارش برف و یخبندان نیز مدارس نوبت عصر روز گذشته (چهارشنبه) در شهرستان های بویراحمد و دنا و روستاهای بخش دیشموک کهگیلویه را به تعطیلی کشاند.
همچنین بارش برف و باران که از صبح چهارشنبه در مناطق مختلف استان آغاز شده موجب مسدود شدن راه ارتباطی بیش از ۱۸۰ روستا و دو محور اصلی شامل یاسوج- چرام و سی سخت – سمیرم شده است.
به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد نیز بارش های اخیر استان تا اواخر شب گذشته به ترتیب در ابده گاه ۲۵، جاورده ۲۲، لوداب ۲۱، بوستان باشت ۲۱، لنده ۲۰، باشت ۱۹.۵، قلعه دختر ۱۸، سرفاریاب ۱۷، دهدشت ۱۵.۵، یاسوج ۱۵.۲، کاکان منصور خانی ۱۵ ، قلعه رئیسی ۱۵، سی سخت ۱۴، گنجه ای ۱۴، دوگنبدان ۱۳.۸، امامزاده جعفر ۱۰.۵، چرام ۹، دیشموک ۵ و لیکک ۲.۴ میلیمتر بوده است.


یاسوج پس از بارش برف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار