حجت الاسلام مدبر با تاکید بر ضرورت بزرگداشت این واقعه بزرگ که نقطه عطف تاریخ شهرستان جهرم است، تصریح کرد: از این واقعه باید به نفع فرهنگ، رسالت تبلیغی و اعتماد به نفس مردم بهره و استفاده شود.
کد خبر: ۸۱۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 25 January 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، با اشاره به بارش رحمت الهی در روزهای اخیر گفت: متوسط میزان بارندگی سالانه در جهرم حدود 250 میلی متر است که در سال زراعی جاری تا کنون حدود 379 میلی متر باران باریده و نوید بخش سال خوب و پربرکت است.

 

امام جمعه جهرم با یادآوری یکصدمین سالگرد ورود حضرت آیت الله «سید عبدالحسین نجفی آیت اللهی» بزرگمرد عرصه جهاد و معنویت به شهرستان جهرم، افزود: این واقعه بزرگ یکصد سال پیش در جهرم رخ داد که موجب تقویت فرهنگ و معنویت در میان مردم این شهرستان شد.

 

وی با تاکید بر ضرورت بزرگداشت این واقعه بزرگ که نقطه عطف تاریخ شهرستان جهرم است، تصریح کرد: از این واقعه باید به نفع فرهنگ، رسالت تبلیغی و اعتماد به نفس مردم بهره و استفاده شود.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه این شخصیت بزرگ جهان اسلام در سال 1298 به شهر جهرم قدم نهاد و برکات بسیاری را تقدیم مردم کرد، ابراز داشت: مردم جهرم از وجود با برکت این خاندادن همچنان بهره مند هستند.

 

وی با اشاره به فتوای آیت الله نجفی در وجوب نمازجمعه، گفت: جا دارد در مدت باقیمانده به پایان سال آیین بزرگداشت یکصدمین سال ورود این عالم مجاهد به شهرستان جهرم برگزار و دیدگاه ایشان به نسل جوان منتقل شود.

 

حجت الاسلام مدبر در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه امسال اشاره و عنوان کرد: پرونده داوطلبان انتخابات در حال بررسی و پیگیری بوده و پس از اظهار نظر در هیئت اجرایی و هیئت نظارت شهرستان و در نهایت هیئت نظارت مرکزی تکلیف صلاحیت ها مشخص می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان پس از بررسی صلاحیت ها در نهایت یازدهم بهمن ماه نظر خود را اعلام و 22 بهمن نیز نتیجه قطعی مشخص می شود، گفت: این امکان وجود دارد برخی افراد که صلاحیت شان تایید نشده در مرحله پایانی احراز صلاحیت شوند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه همچنین ممکن است پس از بررسی مدارک و مستندات جدید صلاحیت برخی از داوطلبان نیز احراز نشود، عنوان کرد: در نهایت از 24 بهمن ماه تبلیغات کاندیداها نیز شروع می شود.

 

وی با اشاره به سخن شهید همت مبنی بر اینکه «اگر در میدان جنگ راه را گم کردید ببینید آتش دشمن کجا را هدف گرفته است»، گفت: از جمله دستگاه هایی که بدخواهان در طول انقلاب قصد تخریب آن را داشتند شورای نگهبان بوده است.

 

حجت الاسلام مدبر همچنین با اشاره بالا رفتن نرخ بنزین و به تبع آن افزایش استفاده از گاز مایع، به وجود صف های طولانی در تامین گاز اشاره کرد که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

 

وی از مسئولان درخواست کرد تدبیری اندیشه کنند تا قشر محروم جامعه با مشکل تامین سیلندرهای گاز رو به رو نشوند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار