فرمانده انتظامی استان مرکزی
فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگیری قاتل زن ساوجی و همدستش در یک عملیات پلیس خبرداد
کد خبر: ۸۱۷۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ 25 January 2020

قاتل زن ساوجي و همدستش دستگير شدند

سردار مفخمی شهرستانی گفت: شروری سابقه دار و همدستش که چندی پیش در یک سرقت مسلحانه، خانمی ساوه‌ای را به قتل رسانیده و دختر او را مجروح کرده بودند، دستگیر شدند و به قتلی دیگر در استان لرستان نیز اعتراف کردند.
او افزود: در تاریخ دوازدهم آبان ماه سال جاری گزارشی از تیراندازی در یک منزل مسکونی در یکی از خیابان‌های شهرستان ساوه به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام و با حضور تیم‌های گشت انتظامی در محل مشخص شد که افرادی ناشناس با ورود به منزلی مسکونی، به سمت مادر و دختری تیراندازی کرده و از آنان مقداری طلاجات سرقت کرده و متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان فوت مادر خانواده و مجروح شدن فرزندش در این سرقت مسلحانه گفت: از همان ساعات اولیه این حادثه، بلافاصله پلیس شهرستان با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان، تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی عاملان این قتل آغاز کردند و سرنخ‌هایی از دست داشتن یک زن و مرد جوان در این سرقت مسلحانه به دست آمد.

سردار مفخمی شهرستانی در ادامه افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس مشخص شد سارقان چندی پیش خودروی استفاده شده در این سرقت را با بیهوش کردن یک راننده خودروی مسافرکشی که از استان همدان به سمت رباط کریم در حال تردد بوده، سرقت کرده اند.

او گفت: با تکمیل اطلاعات کارآگاهان پلیس و ثبت توقیف خودرو در سامانه پلیس، خودروی سارقان در حالی که سرنشینان آن حضور نداشتند، در حاشیه شهر کرمانشاه مورد شناسایی قرار گرفت و توقیف شد و در بازرسی از آن سلاح استفاده شده در قتل و وجوه نقد حاصل از فروش طلاجات سرقتی به دست آمد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: در ادامه اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس استان و پلیس ساوه، اطلاعاتی از حضور قاتل فراری تحت تعقیب که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت بود، در منزلی مسکونی در استان کرمانشاه به دست آمد و با همکاری اطلاعاتی صورت گرفته با پلیس استان مرکزی، فرد قاتل در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به پلیس آگاهی شهرستان ساوه انتقال شد.

سردار مفخمی شهرستانی گفت: با دستگیری این فرد و اعترافش به سرقت مسلحانه و قتل زن ساوجی، پیگیری‌های بعدی برای دستگیری دیگر همدست این فرد که خانمی جوان و ساکن استان همدان بود، ادامه یافت.

او در پایان افزود: با مراقبت‌های شبانه روزی پلیس، سرانجام همدست دیگر قاتل نیز در منزل یکی از بستگان نزدیکش شناسایی و با اعزام تیم‌هایی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان ساوه دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به پلیس ساوه انتقال داده شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار