هادی سلگی از نامگذاری یکی از مدارس ملایر به نام سردارسلیمانی خبر داد و گفت: یکی از مدارسی که توسط سردار در سال ۹۵ کلنگ‌زنی شد و در حال حاضر به عنوان پروژه خیری با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است به نام ایشان نامگذاری خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸ 25 January 2020
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر از اعزام ۳۵۲ دانش‌آموز به اردوی راهیان نور خبر داد.

به گزارش فارس، سلگی با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور در مدارس این شهرستان اظهار کرد: دانش‌آموزان بر اساس سهمیه‌ای که به مدارس تعلق می‌گیرد در اردو‌ها شرکت خواهند کرد.

وی از اعزام ۳۵۲ دانش‌آموز پسر به اردوی راهیان نور در تاریخ دوازدهم بهمن‌ماه خبر داد و افزود: توان و ظرفیت آموزش و پرورش را به منظور اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب کشور به کار خواهیم گرفت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: ۳۰۰ دانش‌آموز دختر نیز طی ماه‌های گذشته در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این اردو‌ها با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت در راستای اجرای ساحت تربیت دینی و اخلاقی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار می‌شود تصریح کرد: در این اردو‌ها راویان دفاع مقدس و روحانیون نیز دانش‌آموزان را همراهی می‌کنند.

سلگی از نامگذاری یکی از مدارس ملایر به نام سردارسلیمانی خبر داد و گفت: یکی از مدارسی که توسط سردار در سال ۹۵ کلنگ‌زنی شد و در حال حاضر به عنوان پروژه خیری با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است به نام ایشان نامگذاری خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار