مهدی کرمی گفت: در جلسات برگزار شده مقرر شد هیئت اسکی مبلغ ۲۵ میلیون تومان هزینه برای بازگشایی مسیر، تقبل هزینه‌های جانبی و ارائه هر گونه کمکی که لازم است را بر عهده بگیرد، اما مسیر پیست باز نشد.
کد خبر: ۸۱۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴ 25 January 2020
رئیس هیئت اسکی همدان از تعطیلی پیست اسکی «تاریکدره» شهر همدان خبر داد و گفت: متأسفانه به علت باز نشدن مسیر پیست توسط اداره راهداری در سالجاری، پیست اسکی اصلاً راه نیفتاده است.

مهدی کرمی بیان کرد: با وجود برگزاری جلساتی با اداره راهداری در زمینه بازگشایی مسیر پیست، این اداره به بهانه‌های مختلف راه را باز نکرده و مسیر همچنان مسدود است.

وی ادامه داد: در جلسات برگزار شده مقرر شد هیئت اسکی مبلغ ۲۵ میلیون تومان هزینه برای بازگشایی مسیر، تقبل هزینه‌های جانبی و ارائه هر گونه کمکی که لازم است را بر عهده بگیرد، اما مسیر پیست باز نشد.

کرمی با اشاره به اینکه بهمن ماه فصل پربارش همدان و استفاده از پیست اسکی و ورزش‌های زمستانی است، افزود: راهداری موظف است این مسیر را مانند بقیه راه‌ها باز می‌کرد تا علاقمندان می‌توانستند از امکاناتش نهایت استفاده و لذت را ببرند.

وی با بیان اینکه احتمالاً راهداری نمی‌تواند این مسیر را ایمن کند، گفت: سال گذشته نیز این مشکلات وجود داشت و تنها یکبار با فشار‌های فراوان مسیر پیست باز شد و در بقیه موارد مسدود بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار