مدیرکل بهزیستی ایلام خبر داد؛
مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ۶۶ واحد مسکونی در مناطق مختلف این استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۱۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱ 26 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ زهرا همتی  اظهار داشت: این تعداد واحد مسکونی در شهرستان ها و مناطق مختلف استان احداث که در طول ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به مددجویان زیر پوشش و افراد دارای معلولیت واگذار می شود.

وی افزود: از این شمار ۱۸ واحد مسکونی در شهرستان آبدانان، هشت واحد ایلام، هفت واحد در ایلام، پنج واحد در بدره، ۶ واحد در دره شهر، ۶ واحد در دهلران، سه واحد در مهران، ۶ واحد در چرداول و ۶ واحد نیز در سیروان احداث شده اند.

مدیرکل بهزیستی ایلام رایگان شدن خدمات کلینیک جامع توانبخشی شهر ایلام را از دیگر برنامه های این سازمان در دهه مبارک فجر امسال عنوان کرد و گفت: خدمات این مرکز شامل فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، گفتار درمانی و غیره در طول دهه فجر برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

همتی اضافه کرد: همزمان با نخستین روز از دهه فجر امسال زنگ انقلاب همزمان در تمامی مهدهای کودک استان نواخته و ویژه برنامه های جشن های پیروزی انقلاب به همراه نمایشگاه و مسابقه در این مراکز برگزار خواهند شد.

وی افتتاح دهها طرح اشتغالزایی مددجویان در مناطق شهری و روستایی، افتتاح کلینیک مددکاری اجتماعی، مرکز ترک اعتیاد، برپایی نمایشگاه دستارودهای گروه های همیار زنان سرپرست خانوار، افتتاح مهد کودک، بازدید از مددجویان و همچنین مراکز بهزیستی را از دیگر برنامه های این سازمان در دهه فجر امسال برشمرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار