تابناک / جمیل حق‌ پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به عنوان معاون برنامه ‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.
کد خبر: ۸۱۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 26 January 2020

 

یک گیلانی معاون سازمان تامین اجتماعی شد
 

تابناک / جمیل حق‌ پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان به عنوان معاون برنامه ‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی منصوب شد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در حکمی جمیل حق‌ پرست مدیرکل تأمین اجتماعی گیلان را به عنوان معاون برنامه ‌ریزی، مالی و پشتیبانی این سازمان منصوب کرد.

 

در حکم مصطفی سالاری آمده است:

جناب آقای جمیل حق ‌پرست نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت معاون برنامه‌ ریزی، مالی و پشتیبانی منصوب می ‌شوید.


امیدوارم با توکل به خداوند متعال و در سایه عنایات ائمه معصومین علیهم السلام و رعایت جوانب شرعی و قانونی، امانت داری، مقررات مربوطه، توجه به منافع و مصالح سازمان، استفاده از تمام ظرفیت‌ ها و سرمایه‌ های انسانی متخصص و مجرب و همچنین اقدامات مبتنی بر برنامه ‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تبیین شده به ویژه اصول و سیاست‌های نظام جامع تأمین اجتماعی و صیانت از حقوق شرکای اجتماعی سازمان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان تلاش نمائید.


از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جنابعالی را در راه خدمت شایسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید مسئلت می‌ نمایم.
جمیل حق ‌پرست سابقه مدیرکلی تأمین اجتماعی استان‌ یزد را در کارنامه مدیریتی اش دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار