تابناک / رئیس ستاد انتخابات کشور از پلیس فتا خواست تا با با هر گونه تخلف و ارتکاب جرم بر بستر انتخابات در فضای مجازی برخورد کند.
کد خبر: ۸۱۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ 26 January 2020
درخواست رئیس ستاد انتخابات کشور از پلیس فتا
 

تابناک / رئیس ستاد انتخابات کشور از پلیس فتا خواست تا با با هر گونه تخلف و ارتکاب جرم بر بستر انتخابات در فضای مجازی برخورد کند.

 
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور در نامه‌ای به سردار وحید مجید رئیس پلیس سایبری کشور (فتا) ضمن اشاره به اینکه تا زمان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره‌ای مجلس خبرگان (دوم اسفندماه 1398) کمتر از یک ماه باقی مانده است،اظهار کرد:در این شرایط، متأسفانه سوءاستفاده ها و تخلفاتی با رویکرد اقتصادی و مالی از محمل انتخابات و فضای سیاسی- انتخاباتی کشور صورت می‌پذیرد که در این ایام، افزایش قابل توجهی نیز یافته است.

عرف درخصوص مصادیق این سوءاستفاده‌ها با اشاره به راه اندازی و فعال سازی کانال‌ها و صفحات مختلف در پیام رسان‌ها از جمله تلگرام، جهت کلاهبرداری‌ها و سوءاستفاده‌های مالی و اقدامات مشکوک گفت: این موارد عمدتاً نیز با نام «انتخابات مجلس» و حتی بعضاً با جعل عنوان «ستاد انتخابات کشور» صورت می پذیرد.

رئیس ستاد انتخابات کشور در همین راستا و مبتنی بر ضرورت رعایت تمامی ابعاد قانونی در برگزاری انتخابات و اهمیت مقابله با هر نوع اقدام مجرمانه و سوءاستفاده از عرصه انتخابات، اقدام فوری پلیس فتا برای بررسی همه ابعاد و زوایای این موضوع و برخورد قانونی مؤثر با هر گونه تخلف و ارتکاب جرم بر بستر انتخابات در فضای مجازی را مورد تأکید قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار