دادستان مرکز استان :
ملک حسینی به تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و گفت : تا الان تشکیل بیش از ۴۰ فقره پرونده از اینگونه تخلفات در دادسراهای استان داشته ایم که بیشترین این پرونده ها در گچساران بوده است .
کد خبر: ۸۱۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ 26 January 2020

دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران با اشاره به استقبال پر شور مردمی در تشییع سپهبد سلیمانی گفت : شهادت سردار سلیمانی استانداردها در عرصه خدمت را تغییر داد مسئولین باید ببینند که چرا اینگونه این شهید مقبولیت مردمی داشت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید علی ملک حسینی ، افزود : مقام رهبری یکی از ویژگی مهم سپهبد سردار سلیمانی را اخلاص بیان کرد که در واقع همین اخلاص وی بود که همه را برای تشییع پیکر به خیابان ها اورد.

ملک حسینی گفت : این روزها اخلاص حلقه مفقوده سیستم مدیریتی ما است که این موضوع برای رسانه ها هم وجود دارد . و  اگر اخلاص باشد شاید بسیاری از این بداخلاقی های امروزی را نداشتیم.
وی ادامه داد : سپهبد قاسم سلیمانی دارای تفکر تکفیری نبود. دیدیم که در کلیپی که از سخنرانی های وی منتشر شد ، می گفت همان بی حجاب هم دختر ما است یا اینکه در میدان مبارزه با داعش هم از پیروزی ها خوشحال نمی شد و دعا می کرد که دشمنان اصلاح شود.
دادستان مرکز استان در ادامه گفت : رسانه کارش اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه است . قدرت ما در مقابل دشمن که برخی فکر می کردند ضعیف است امروز ثابت شد و کسی دیگر شک ندارد که هیمنه آمریکا را شکسته ایم و پس از حمله موشکی به پایگاه آمریکایی آن ها نتوانستند پاسخ دهند نه که نخواسته اند .

وی افزود : امروز دشمن توجه خود را به داخل کشور معطوف کرده است و مطمئن شده است باید وحدت داخلی را مورد هدف قرار دارد .
ملک حسینی افزود : رسانه باید بصیر باشد و نباید به گونه ای عمل کند که گام در تقابل نیروهای انقلاب برداشته شود نباید رسانه به اموری توجه کند یا چیزی گفته شود که ار گلوی دشمن بیرون می آید.
وی ادامه داد : سردار سلیمانی با کدام بودجه توانسته است نفوذ ایران را از مدیترانه تا مناطق دیگر و در میان ملت ها گسترش دهد ؟ 
دادستان مرکز استان افزود : این از روحیه انقلابی گری سردار سلیمانی است که این موفقیت ها را در پی داشته است نه از هزینه کردن پول و امکانات گسترده بوده و این درسی است برای مدیریت های ما در همه زمینه ها.
لزوم توجه به مهمترین ویژگی سردار سلیمانی / خط قرمز دستگاه قضایی برای مدیران انتخاباتی/ سرعت و قاطعیت اولویت شعبه ویژه /فیلم : توضیحات دادستان از آخرین برخوردهای قضایی / گچساران در صدر تخلفات انتخاباتی

ملک حسینی در بخش دیگری از سخنانش گفت : رسانه ها باید امروز وظیفه آگاه سازی در انتخابات را در دستور داشته باشند اما می بینیم متاسفانه گاها تیترهایی زده می شود که در شان نظام و انقلاب و خود رسانه نیست که باید این رویه اصلاح شود.
وی ادامه داد : امروز فضای مجازی یک فضای واقعی است و همه از کسب و کار تا اطلاع رسانی و حتی مدیران به این فضا کوچ کرده اند که به تبع ان جرایم این حوزه گسترش پیدا کرده است ضمن اینکه در خصوص انتخابات هم بیشتر تخلفات در همین حوزه مجازی است.
این مسئول با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی برای مدیریت و رصد فضای مجازی ،  افزود : کارگروه فضای مجازی را فعال کردیم که مصوبات خوبی هم داشته است .
ملک حسینی به تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و گفت : تا الان تشکیل بیش از ۴۰ فقره پرونده از اینگونه تخلفات در دادسراهای استان داشته ایم که بیشترین این پرونده ها در گچساران بوده است .
وی افزود : سیاست دستگاه قضایی سیاست نظام یعنی حضور حداکثری در انتخابات بوده و در اقدامات قضایی تا فعلا بحث پیشگری بوده است که در همین راستا تاکنون به چند کاندید و لیدر تذکر داده ایم .
وی با اشاره به ایجاد شرایط انتخاباتی در استان ، گفت : برخی رسانه ها به دلیل فضایی که شروع شد ، تخلفاتی انجام دادند که به آن ها تذکراتی داده شد که خوشبختانه مشکلات حل شد .
ملک حسینی در ادامه سخنانش در حوزه انتخابات ، افزود : بحث استفاده اشخاص حقیقی و حقوقی از بیت المال در جهت حمایت از کاندیداها خط قرمز ما است.
وی افزود : هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق استفاده از بیت المال را ندارد که در این زمینه یکی دو مورد اعلام شد که به متخلفین تفهیم اتهام شد.
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ، ادامه داد :  در راستای رصد فضای انتخاباتی استان ، شعبه ویژه ای در استان تعیین شده که به صورت شبانه روزی فعالیت می کند به عنوان مثال در بویراحمد که چند پرونده سلبی جرائم انتخاباتی داشتیم ، اقدامات بعد از غروب انجام شد .
ملک حسینی گفت : در حوزه اقدام قضایی در خصوص جرائم انتخاباتی ، ما اصل سرعت و قاطعیت را سرلوحه خود در برخورد قضایی داشته ایم. ضمن اینکه در حوزه آموزش نیروهای ما برنامه های متعدد رسانه ای داشته اند و موارد را تبیین کرده اند . 
وی در پایان گفت : هم پیشگیری هم آموزش و هم برخورد در دستور دستگاه قضایی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار