محمدرضا بیاناتی گفت: دانش آموزان به مناسبت ایام فاطمیه، حجله‌ای در مدرسه درست کرده بودند که شمع در آن روشن بوده و با افتادن شمع و آتش گرفتن پارچه‌ها، آتش سوزی بزرگ و گسترده به وقوع پیوسته بود.
کد خبر: ۸۱۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ 26 January 2020
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: مدرسه دخترانه نوردانش در بلوار استقلال شهرک فرهنگیان دچار آتش سوزی شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا بیاناتی اظهارکرد: حوالی ساعت ۱۱ امروز گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی مدرسه دخترانه نوردانش در شهرک فرهنگیان به سازمان آتش نشانی داده شد که بلافاصله دو اکیپ از ایستگاه‌های ۱۵ و ۱۷ و سه اکیپ از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: دانش آموزان به مناسبت ایام فاطمیه، حجله‌ای در مدرسه درست کرده بودند که شمع در آن روشن بوده و با افتادن شمع و آتش گرفتن پارچه‌ها، آتش سوزی بزرگ و گسترده به وقوع پیوسته بود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی همدان تصریح کرد: آتش در اسرع وقت توسط نیرو‌ها خاموش شد، اما ۱۰ نفر از دانش آموزان و یکی از معلمان به علت دودزدگی توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: به علت گستردگی آتش بسیاری از دانش آموزان در راهروی مدرسه گرفتار بودند که توسط نیرو‌های آتش‌نشانی تخلیه شدند.

بیاناتی تاکید کرد: خوشبختانه با حضور به موقع و واکنش سریع آتش نشانان، از بروز فاجعه‌ای بزرگ جلوگیری شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار