مجمع انتخابات رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان همدان امروز با معرفی پروین قربانیان به عنوان رییس جدید برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 26 January 2020
نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: همدان در حوزه مدیریت و اجرایی ورزش کشور همواره منشا خدمات و دستاورد‌های ارزشمند بوده‌است.

به گزارش ایرنا، بهمن نیکخو اظهار داشت: توانمندی همدانی‌ها در عرصه مدیریت الگو است و همواره خدمات آن‌ها در کشور ماندگار و زبانزد است.

وی با قدردانی از برگزاری مطلوب مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولان همدان گفت: فضای همدلی و تعامل اعضا نویدبخش روز‌های درخشان در چهار سال آینده با مدیریت جدید است.

نیکخو با تشریح عملکرد هیات جانبازان و معلولان همدان گفت: انتظار از جامعه همدان بیش از این است و امیدواریم در دوره جدید با تلاش وافر به امتیاز‌های لازم دست یابند.

وی افزود: در ارزیابی‌های صورت گرفته همدان از ۲۰۰ امتیاز تعیین شده تنها ۹۵ امتیاز کسب کرد، در بخش قهرمانی ورزش مردان نیز از مجموع ۴۰۵ امتیاز تنها به ۳۱ امتیاز رسید که باید بیشتر تلاش شود.

مشاور وزارت ورزش در امور حقوقی خاطرنشان کرد: در ورزش همگانی شاهد موفقیت‌های خوبی در همدان بوده ایم و تمام ۱۳۰ امتیاز تعیین شده در این بخش را کسب کرده است.

نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولان با بیان اینکه امروزه ورزشکاران معلول الگوی نمونه در جامعه به شمار می‌روند، گفت: جمعه قدردان نوع تفکر معلولان در رسیدن به قله‌های افتخار است.

وی اظهار داشت: افرادی که با وجود معلولیت، اما خودباوری و اعتماد به نفس عنوان‌های قهرمانی را کسب می‌کنند، درس‌های بزرگی به جامعه می‌دهند.

نیکخو احداث مجموعه جانبازان و معلولان را هدیه بزرگ دستگاه ورزش همدان به ورزشکاران معلول این استان دانست و گفت: عملیات اجرایی این مجموعه قرار است از سال آینده شروع شود.

مجمع انتخابات رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان همدان امروز با معرفی پروین قربانیان به عنوان رییس جدید برگزار شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار