مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: امسال 2 سرمایه گذار خارجی با 18 میلیون و 500 هزار دلار سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی بندر امام خمینی (ره) و اندیمشک جذب و با واحدهای صنعتی مشارکت کرده اند.
کد خبر: ۸۱۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 26 January 2020

اخلاق محمدیان اظهار داشت: با وجود دارا بودن ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری در استان و آماده بودن زیرساخت‌های مناسب در شهرکهای صنعتی، 133 هزار متر مربع زمین صنعتی در شهرکهای صنعتی شماره 2 اندیمشک و بندر امام خمینی (ره) به طرح هایی که مشارکت سرمایه گذار خارجی داشته اند واگذار شده است.

وی گفت: شرکت پانیا پرتو کهربا تولید کننده کنسانتره سنگ آهن با ظرفیت 300 هزار تن در سال در شهرک صنعتی شماره 2 اندیمشک واقع شده است و با مشارکت و جذب  15 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی و اشتغال 250 نفر ، در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان افزود: شرکت کودیس خوراک پارس تولید کننده خوراک دام و طیور با مشارکت 70 درصدی و جذب 3 میلیون و 500 هزار دلار سرمایه گذاری خارجی در شهرک صنعتی بندر امام خمینی (ره) واقع شده است.

محمدیان ظرفیت تولید شرکت کودیس خوراک پارس را 500 تن در روز اعلام کرد و بیان داشت: این شرکت 40 نفر اشتغالزایی دارد و در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار