مدیرکل کمیته امداد  و مسئول کمیته همیاری و خدمت رسانی دهه فجر استان مرکزی:
جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه مبارک فجر که با حضور حجت الاسلام عباس دانشی مدیر کل ارشاد و سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  استان مرکزی  واعضای کمیته همیاری و خدمت رسانی در سالن جلسات کمیته امداد برگزار شد.
کد خبر: ۸۱۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ 27 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی قنبر موسی نژاد ، مدیر کل کمیته امداد و مسئول کمیته همیاری و خدمت رسانی دهه مبارک فجر در استان مرکزی ضمن عرض تسیلت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) با بیان اینکه کمیته همیاری و خدمت رسانی مردمی ترین کمیته دهه فجر است ، گفت: خدمت به محرومان مهم‌ترین برنامه کمیته همیاری و خدمت رسانی است.

وی با اشاره به اینکه دهه مبارک فجر امسال همزمان با آغاز دهه پنجم انقلاب و اولین سال بیانیه گام دوم رهبر معظم  انقلاب است ، گفت: رویکرد کمیته همیاری خدمت رسانی به اقشار آسیب پذیر ومحرومان و تبیین  نقش این اقشار از جامعه در پیروزی ، موفقیت و دستاوردهای نظام اسلامی است.

وی آغاز ساخت بیش از هزار مسکن برای محرومان را  با حضور مسئولان کشوری و استانی از برنامه‌های شاخص کمیته امداد در ایام الله دهه مبارک فجر عنوان و تصریح کرد: زمین ساخت 500 واحد از این تعداد مسکن توسط اداره کل مسکن و شهرسازی واگذار شده و زمین  500 واحد دیگر نیز تا پایان سال واگذار می شود.

وی  ادامه با اشاره به برنامه های مشترک دستگاه‌های عضودر کمیته همیاری و خدمت رسانی گفت:   پروژه های قابل افتتاح کمیته امداد ، بنیاد مسکن ، سازمان بهزیستی و سایر اعضای کمیته همیاری و خدمت رسانی  به ارزش بیش از 25 میلیارد تومان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

مسئول کمیته همیاری و خدمت رسانی دیدار اعضای کمیته و سایر مسئولان استانی را با خانواده های نیازمند ، ایثارگر و شاهد را از برنامه های این کمیته برشمرد و اظهار کرد: دیدار با 315 خانوار در سطح استان، گل‌افشانی حجره طلبگی امام(ره) در شهر اراک و ارائه برنامه‌های فرهنگی از برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اهمیت ارائه برنامه‌های شاخص دستگاه‌های عضو در دهه مبارک فجر گفت: ارسال به موقع مستندات به دبیرخانه کمیته همیاری و خدمت رسانی، حضور مؤثر در برنامه های اجرایی کمیته همیاری ، انعکاس به موقع برنامه‌ها با بهره گیری از ظرفیت‌های روابط عمومی و فضای مجازی ، ارائه اینفوگرافی از فعالیت های شاخص و خدمات ارائه شده از موارد مورد انتظار دستگاه‌های عضو در کمیته همیاری و خدمت رسانی است.

مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی در پایان باتأکید بر حضور حداکثری مردم و مخاطبان اعضای کمیته همیاری و خدمت رسانی در راهپیمایی یوم الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: هدف نهایی کمیته همیاری و خدمت رسانی حضور مردمی گسترده و پرشور تر از گذشته در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه است.

شایسته ذکر است، در پایان این جلسه اعضای کمیته همیاری و خدمت رسانی برنامه‌ها و پیشنهادات خود بیان کردند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار