کد خبر: ۸۱۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 28 January 2020
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه ارتباطی ۱۰ روستای این استان به دلیل بارش شدید برف اخیر همچنان قطع است. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمد نصیری‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: در بارش شدید برف اخیر جاده 230 روستا اعم از خاکی، شوسه و آسفالته مسدود شد که تاکنون راه ارتباطی 220 روستا باز شده است.
وی با بیان اینمه همچنان راه ارتباطی 10 روستا در بخش مارگون بویراحمد قطع است، عنوان کرد: دلیل تاخیر در این بازگشایی خاکی و شوسه بودن این جاده‌ها بوده زیرا عملیات بازگشایی و برف‌روبی در این مسیرها به سختی امکان پذیر است.
نصیری‌راد ابراز کرد: به دلیل بارش شدید برف در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته گذشته راه ارتباطی 230 روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد قطع شد که با تلاش راهداران تاکنون راه 220 روستا بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 200 راهدار با کمک 150 دستگاه ماشین آلات اعم از سنگین، نیمه سنگین و سبک در عملیات راهدار زمستانه فعالیت دارند.
نصیری‌راد با بیان اینکه محور سی‌سخت به پادنای استان اصفهان به دلیل نا ایمن بودن و گردنه‌های برف‌گیر تا بعد از ایام نوروز 99 امکان بازگشایی وجود ندارد، افزود: در برخی نقاط این مسیر شاهد بارش برف به میزان 6 متر هستیم.
وی به رانندگان توصیه کرد: در زمستان تجهیزات لازم از جمله زنجیر چرخ همراه داشته باشند زیرا یک از دلایل ایجاد گره ترافیکی نداشتن زنجیر چرخ بویژه کامیون‌ها، تانکرهای نفت کش، تریلی باری و اتوبوس در هنگام بارش‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار