با ورود مدعی العموم، عملیات احداث یک تصفیه خانه و افتتاح طرح ارتقای تصفیه خانه دیگر در شهرک‌های صنعتی اشتهارد آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶ 28 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ دادستان عمومی و انقلاب اشتهارد از افتتاح طرح ارتقا تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد و احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی کوثر در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با پیگیری دادستانی شهرستان و در راستای احیای حقوق عامه عملیاتی می‌شوند که در روزهای آینده به بهره برداری خواهند رسید.

احمد نوروزی افزود: موضوع آلایندگی شهرک‌های صنعتی شهرستان همواره یکی از دغدغه‌های جدی مردم بود که در برخی مواقع تهدیدی جدی برای سلامت ساکنان منطقه به شمار می‌رفت ولی با پیگیری های مداوم دادستانی و با اولتیماتوم داده شده در راستای احقاق حقوق عامه، ادامه فعالیت این شهرک ها منوط به ارتقا یا احدث تصفیه خانه های مدرن شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اشتهارد متذکر شد: با ارتقای تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد و احداث تصفیه خانه شهرک صنعتی کوثر بخش زیادی از دغدغه مردم شهرستان در زمینه آلایندگی شهرک‌های صنعتی از بین خواهد رفت و علاوه بر اینکه ورود آب های آلوده به سفره های زیرزمینی و «رودخانه شور اشتهارد» کاهش محسوسی خواهد داشت؛ بخشی از آب تصفیه شده در کشاورزی و بخشی دیگر در خود شهرک های صنعتی مورد استفاده مجدد قرار می گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار