کد خبر: ۸۱۸۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۵ 31 January 2020
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به هزینه سنگین فیش های گاز گفت: مردم نگرانند که اقلیم شان به صورت گرمسیری همچون مرکز شهرستان محاسبه می‌گردد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس حجت الاسلام علی اکبر راوند در خطبه‌های نماز جمعه شهر دیشموک ضمن دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند متعال حقوق بندگان را بر حقوق خودش مقدم داشته است.
وی افزود: اگر انسان حق الناسی به گردنش باشد خداوند آن را نمی بخشد. طبق احادیث حق الناس حتی برای خون شهید هم بخشیده نمی شود و انسان بایستی بدان حسایت داشته باشد.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حق الناس گفت: اینکه ما در برابر کسانی که ادعای تقلب داشتند ایستادیم به خاطر رعایت حق الناس و دفاع از آرای مردم بود.
وی افزود:مسئولین در خصوص تایید صلاحیت ها دقت کنند که تایید صلاحیت انسان های مومن ضایع نشود و همچنین افرادی که اهل زد و بند سیاسی‌اند رد صلاحیت شوند تا مردم دچار آسیب نشوند.
راوند گفت:در برخی از مواقع مردم به مساله حق الناس دقت نمی کنند که ممکن است شایعاتی بی اساس دنبال برخی از کاندیدها رد و بدل شود.
وی افزود: کسانی که از بیت المال جهت تبلیغ فلان کاندیدا استفاده می کنند حق الناس است.استفاده از موقعیت شغلی به خاطر برخی از کاندیداها دادن وعده های دروغ به مردم ، نشر اخبار نادرست در کانال های خبری حق الناس است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به اتفاقات رخ داده در عراق بعد از شهادت ابوالمهدی المهندس و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: خون شهدای مقاومت همچون شهید المهندس و حاج قاسم سلیمانی ملت عراق را بیدارتر کرد که این از معجزات خون شهداست.
وی افزود: پس از شهادت سرداران رشید اسلام در فرودگاه بغداد برکاتی همچون انتقام سخت جبهه مقاومت،سیلی موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین الاسد و کنجکاوی رسانه ها در خصوص آمار تلفات و حضور پرشور مردمی و تشییع جنازه 25 میلیونی که از برکات خون  شهید سلیمانی وهمرزمانش است.
حجت الاسلام علی اکبر راوند با اشاره به حضور میلیونی مردم عراق گفت: حضور میلیونی مردم عراق پایان کار نیست بلکه آغازی بر خروج قطعی آمریکا از کشورمسلمان عراق است.
وی افزود: خوشبختانه در لبنان نخست وزیر مورد حمایت لبنان انتخاب شد که این ها پیروزی جبهه مقاومت اسلامی در برابر جبهه کفر است.
امام جمعه شهر دیشموک با اشاره به طرح معامله قرن توسط دولت آمریکا گفت: این طرح با چند هدف شامل اشغال کامل بیت المقدس ومسجد الاقصی،اعلام یک شهر دوره افتاده به عنوان پایتخت فلسطین،به فراموشی سپردن هویت چندین هزار ساله فلسطین می باشد.
وی افزود: با این توطئه آمریکا واسرائیل گروههای مختلف فلسطینی متحدتر و به ایران نزدیک تر شدند.
راوند گفت: مجاهدان فلسطینی در کرانه باختری رود اردن با هم متحدتر و مسلح به انواع سلاح ها جهت مقابله با رژیم غاصب صهینویستی شدند.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به آغاز دهه فجر گفت: این دهه را به عموم مردم مسلمان ایران وجهان تبریک عرض می کنم که برنامه هایی در همین زمینه در سطح شهر و بخش اجرا می گردد.
وی افزود:اطاعت از امامین انقلاب اطاعت از امام زمان(عج) است زیرا شهدا و علما در راه ولایت جان فشانی ها کردند.
راوند ادامه داد و گفت:پس از 40 سال از انقلاب هنوز مردم دلبسته رهبری الهی اند که این مهم روز به روز پرشورتر و آگاهانه تر می شود رمز پیروزی انقلاب و غلبه کردن بر مشکلات به خاطر وجود اسلام،مردم و رهبر در کنار همدیگر است که نمونه آن حضور در تشییع سردار دل ها است.
خطیب سیاسی عبادی جمعه شهر دیشموک با اشاره به هزینه سنگین فیش های گاز گفت: مردم دغدغه دارند که با توجه به سردسیری بودن منطقه اقلیم شان به صورت گرمسیری همچون مرکز شهرستان محاسبه نگردد.
وی افزود: از مدیرعامل گاز ومسئولان ارشد استانی خواستار رسیدگی و بررسی دقیق این موضوع بوده تا نگرانی مردم شریف دیشموک در این خصوص برطرف گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار