استاندار کرمانشاه گفت: وقتی امروز مطالبه روستاییان مناطق دورافتاده افزایش سرعت اینترنت است، یعنی طی سالهای پس از انقلاب خدمات زیادی در مناطق محروم صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۱۹۲۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ 01 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،هوشنگ بازوند امروز(12 بهمن) در مراسم آغاز برنامه های دهه فجر در کرمانشاه، با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه دهه فجر فرصت خوبی است تا مدیران به بیان خدمات نظام بپردازند، از مدیران استان خواست به مردم در خصوص عملکرد چهل ساله نظام گزارش کار داده و در عین حال به سمت اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب بروند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته خدمات زیادی داشته که باید به آنها افتخار کنیم، گفت: باید خدمات نظام به مردم گفته شود. این موضوع خصوصا در شرایط کنونی که دشمنان می کوشند تا با کمرنگ نشان دادن خدمات انجام شده، مردم را از نظام دلسرد کنند، اهمیت بیشتری دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: امروز مطالبه روستاییان مناطق دورافتاده افزایش سرعت اینترنت است و این یعنی خدمات زیادی به مناطق محروم شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه دهه فجر امسال 1167 پروژه با سرمایه گذاری حدود 10 هزار میلیارد تومان در استان افتتاح یا کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: یکی از این پروژه ها پتروشیمی اسلام آباد غرب است که با راه اندازی آن چهارمین پتروشیمی استان شروع به کار خواهد کرد و این رخداد استان کرمانشاه را به یک قطب پتروشیمی در کشور تبدیل خواهد کرد.

وی سپس حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را ارزشمند عنوان کرد و افزود: امسال به واسطه حساسیت های موجود حضور پرشور مردم در راهپیمایی اهمیت بیشتری دارد.

مقام ارشد اجرایی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات، افزود: یکی از دستاورهای مهم پیروزی انقلاب اسلامی بها دادن به رای مردم بود که یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

بازوند با بیان اینکه تاکنون 37 انتخابات در کشور برگزار شده، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات منشاء اقتدار نظام و تیر خلاص بر توطئه های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

استاندار کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به انتشار بیماری کرونا در دنیا داشت و اظهار کرد: اگرچه تاکنون وجود این بیماری در داخل کشور تایید نشده، اما احتمال بروز آن وجود دارد، لذا تقاضا دارم همه دستگاه‌ها آمادگی مقابله با این بیماری را در استان داشته باشند.

بازوند با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استقرار گروه هایی در مرز خسروی برای مقابله با این بحران اندیشیده شده، از دانشگاه علوم پزشکی خواست تا با اطلاع رسانی به مردم از طریق صدا و سیما و دیگر رسانه ها، راه های پیشگیری از بروز بیماری را با مردم در میان بگذارند.

بازوند در ادامه با اشاره به حادثه پیش امده برای هواپیمای تهران- کرمانشاه، اظهار کرد: این حادثه هواپیما پس از فرود، به دلیل بارش برف و کولاک و لغزندگی حادث شد و هواپیما حدود شش متر از تاکسی وی خارج شد، اما خوشبختانه هیچ آسیبی به خلبان و سرنشینان هواپیما وارد نشد.

بازوند ادامه داد: بلافاصله پس از این ماجرا به فرودگاه کرمانشاه رفتم، اما خوشبختانه هیچ مشکلی برای مسافران این هواپیما به وجود نیامده بود.

وی در ادامه از رسانه ها خواست تا واقعیت‌ها را منتشر کرده و با انتشار اخبار بی‌پایه مردم را نگران نکنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار