فرشته فهمیده اظهارداشت: این نمایشگاه ها در مدارس ابتدایی و متوسطه با هدف آشنایی بیشتر دانش آموزان با رویکرد انقلاب اسلامی و جایگاه ایران در دنیا دایر شده است.
کد خبر: ۸۱۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ 02 February 2020

‌به گزارش «تابناک البرز»؛ بصیرت افزایی، انگیزه بخشی ، رفتارسازی و تجربه آفرینی در بین دانش آموزان از اهداف این نمایشگاه ها است.
وی محورهای موضوعی این نمایشگاه را انتقال پیام انقلاب اسلامی به دانش آموزان، یاد آوری حماسه آفرینی مردم در دوران انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گسترش گفتمان انقلابی، تقویت وحدت و همدلی در بین دانش آموزان و تاکید بر ولایت مداری از محورهای موضوعی این نمایشگاه ها در مدارس البرز ذکر کرد.
دراین اقدام فرهنگی آثار مختلفی برای ارتقاء شناخت دانش آموزان نسبت به رویداد انقلاب تهیه و در دید عموم قرار گرفت. غرفه های یادمان شهدا دراین نمایشگاه ها با هدف آشنایی دانش آموزان با فلسفه شهادت و حماسه آفرینی ملت ایران دردوران ۸ سال دفاع مقدس بر پا شد. 
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: دانش آموزان دراین نمایشگاه ها دانسته های خود را در زمینه شکل گیری انقلاب اسلامی ، نهضت امام راحل ، حماسه آفرینی شهدای گرانقدر و نقش حمایتی ملت ایران در پیروزی انقلاب در قالب آثار هنری ، فرهنگی و ادبی به نمایش گذاشتند.
وی تاکید کرد: یکی از بخش های مهم این نمایشگاه ها به موضوع مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن اختصاص یافته است زیرا این روز مهم در تاریخ انقلاب اسلامی بیانگر وحدت ملی و ولایتمداری ملت ایران است.

استان البرز ۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار