فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ کارمند متخلف یکی از ادارات شهرستان خنج که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال اختلاس کرده بودند خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱ 02 February 2020

تابناک فارس به نقل از ایسنا: فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۲ کارمند متخلف یکی از ادارات شهرستان خنج که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود، مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال اختلاس کرده بودند خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی افزود: در پی اعلام شکایت اداره حقوقی یکی از ادارات شهرستان خنج مبنی بر اختلاس توسط ۲ نفر از کارمندان، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان خنج با اقدامات فنی مطلع شدند که این ۲ کارمند از تعدادی مشتریان با ترفند خاصی مبلغ ۱۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال برداشت و به حساب شخصی خود واریز کرده‌اند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات پلیسی موفق شدند هر ۲ نفر را شناسایی و دستگیر کنند، گفت: متهمین در بازجویی فنی و تخصصی و مواجه شدن با ادله و مستندات پلیس، به ۱۰ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال اختلاس اقرار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

 

برچسب ها: کارمند ، ادارات ، مختلس ، دستگیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار