رئیس کمیته ورزشکاران استان هرمزگان تأکید کرد:
کد خبر: ۸۱۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 03 February 2020

لیلا قربانی دکترای تربیت بدنی و علوم ورزشی برای کمیته ورزشکاران استان هرمزگان با اشاره به سبک زندگی امروز، گفت: نوع مصرف موادغذایی مورد استفاده مردم به اضافه کم‌تحرکی افراد موجب کاهش میزان فعالیتها گشته همچنین شهرنشینی شدن لزوم بهره‌گیری از ورزش را بالا می‌برد ، آب به خاطر خاصیت شفابخشی که دارد بسیار تاثیرگذار است.

لیلا قربانی رئیس کمیته ورزشکاران استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار «تابناک» اعلام کرد: باشگاه آبی موج سبز زیر نظر شرکت سلامت بندر در حال ارائه خدمات ورزشی است. باشگاه ورزشی ایثار زیر نظر بنیاد شهید به آدرس: بلوار امام حسین-شهرک نور- روبروی دانشکده سما میباشد.

قربانی اضافه کرد: یکی از مهمترین خدماتی که در باشگاه ارائه می‌شود و تخصص ماست خدمات ورزشی در آب است، کلیه فعالیت‌های که در خشکی می‌توان انجام داد همه آنها را در آب هدایت و برنامه‌ریزی می‌کنیم. برای مثال: فعالیت‌های آمادگی جسمانی ، چربی سوزی و فیتنس در آب و کلیه ورزشهای ویژه با طراحی ویژه برای ناهنجاری‌های خاصی وجود دارد.

در سبک زندگی امروزه لزوم بهره‌گیری از ورزش را بسیار بالا برده

این مدرس در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌های مجتمع ورزشی ایثار، گفت: استخر مجهز به آسانسور وجود دارد برای رفع مشکل کسانی که ناتوانی دارند و «عبور و مرور» از پله برای آنها مقدور نیست، و در این باشگاه ورزشی از وسایل روز دنیا مانند دوچرخه در آب، تردمیل در آب و ... بهره می‌بریم که علاوه بر آن اتاق ماساژ در نظر گرفته شده که در آن ماساژورهای حرفه‌ای به صورت بسیار مدون و پیشرفته کار خود را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: سونا بخار، سونا خشک و استخر کودکان از جمله امکاناتی هستند که این استخر برخوردار است. علاوه بر خدماتی که این باشگاه در آب ارائه می‌دهد ، سالن ورزش‌های هوازی رشته‌هایی مثل: ایروبیک، فیتنس ، کاراته و ووشو در حال فعالیت هستند، همچنین یک سالن ورزشی چند منظوره وجود دارد که آماده قرارداد با کلیه ارگانها میباشد.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار