مردی که در پوشش مسافرکش زن متأهلی را ربوده و مورد تجاوز قرار داده بود، صبح دیروز در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز محاکمه شد.
کد خبر: ۸۲۰۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱ 05 February 2020
به گزارش «تابناک البرز»؛ رسیدگی به این پرونده دو هفته قبل با شکایت زنی به‌نام راحله که مدعی بود در مسیر محل کار تا خانه‌اش مورد آدم‌ربایی و تجاوز راننده‌ای قرار گرفته، آغاز شد.
این زن در اظهاراتش به مأموران گفت: در یک شب برفی پس‌ از پایان ساعت کاری‌ام ناچار شدم سوار خودرو پرایدی شوم که در ظاهر راننده مسافرکش بود. دقایقی پس از سوار شدن با پیشنهاد شرم آور راننده که خالکوبی‌های عجیبی بر دستانش بود، مواجه شدم و بلافاصله از او خواستم خودرو را نگه دارد تا پیاده شوم اما او توجهی به حرف‌هایم نداشت و پس‌ از آن هرچقدر به او التماس کردم و قسمش دادم که من متأهلم و 3 فرزند دارم بازهم اعتنایی نکرد و در نهایت بدون آنکه او متوجه شود با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفتم اما از آنجایی که در آن شرایط نمی‌توانستم حرف بزنم فقط گوشی را نگهداشتم تا شاید با شنیدن صدای فریادهایم مأموران به کمکم بیایند اما تماس قطع شد و این بار خود پلیس تماس گرفت اما مرد شیطان صفت متوجه شد و گوشی‌ام را گرفت و آن را شکست.
پس از آن هم به طرز بی‌رحمانه‌ای کتکم زد و به من تعرض کرد. من قصد داشتم تا از خودرو فرار کنم اما درهای خودرو از داخل باز نمی‌شد تا اینکه در اطراف جاده قزلحصار تلفن همراهش زنگ خورد و وقتی قصد جواب دادن داشت به یکباره به گاردریل برخورد کرد و با حضور خودروهای گذری توانستم از دست او رها شوم.
پس از اظهارات راحله و با توجه به خالکوبی‌های دست متهم، مأموران خیلی زود راننده متجاوز را که دارای سوابق متعدد بود شناسایی و دستگیر کردند و صبح دیروز این متهم در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز با ریاست قاضی قیومی به اتهام زنای به عنف و آزار و اذیت شاکی محاکمه شد.
در ابتدای جلسه دادگاه شاکی در جایگاه ایستاد و با تکرار اظهاراتش از قاضی خواست تا او را به اشد مجازات محکوم کند. پس‌ از او راننده در دفاع از خودش گفت: قبول دارم که اشتباه کردم و به این زن پیشنهاد رابطه دادم ولی به او تعرض نکردم.
قاضی در جواب گفت: تو در اظهاراتت در اداره پلیس آگاهی به تعرض اعتراف کردی حالا چرا اظهاراتت را نقض می‌کنی؟
از طرفی نظریه پزشکی قانونی و استعلام پلیس 110 نیز صحت اظهارات شاکی را تأیید می‌کند. بنابراین به دستور رئیس دادگاه متهم به زندان منتقل شد تا قضات پس‌ از شور رأی خود را در خصوص این پرونده صادر کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار