توکلی گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ امروز، ۱۶ بهمن به پایان می‌رسد.
کد خبر: ۸۲۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 05 February 2020

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

به گزارش تابناک سمنان: سین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور درباره آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹، گفت: ثبت‌نام برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ساعت ۲۴ چهارشنبه، ۱۶ بهمن به پایان می‌رسد.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در ادامه بیان کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز، چهارشنبه ۱۶ بهمن تعداد ۴۰ هزار و ۱۸۵ نفر در مرحله دوم این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی در ادامه اظهار کرد: داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی www.sanjeshorg و دانلود دفترچه راهنمای مربوطه و مطالعه شرایط و ضوابط نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

او گفت: این مهلت مجدد برای مساعدت با کسانی است که موفق به ثبت‌نام در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور نشده‌اند.

 

توکلی در ادامه تأکید کرد: همچنین به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر یعنی ۱۶ لغایت ۲۸ آذر ماه ۹۸ در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، شرایطی فراهم شده تا بتوانند تا ساعت ۲۴ چهارشنبه، ۱۶ بهمن برای ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

او افزود: مرحله اول ثبت‌نام در آزمون کارشناسی سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از روز شنبه، ۱۶ آذر ۹۸ از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز شد و با توجه به مهلت تعیین شده در ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۸ آذر ۹۸ پایان پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار