فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س ) سوریه گفت: تمام نظریه پردازان دنیا و تحلیلگران بر این باور هستند که آمریکا جرات رویارویی با این شهید والامقام را نداشت و به طور ناجونمردانه وی را به شهادت رساند.
کد خبر: ۸۲۰۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 05 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار رحیم نوعی اقدم در یادواره ۱۱۰ شهید ورزشکار استان البرز اظهار داشت: در لبنان، یمن، فلسطین، سوریه، عراق و اقصی نقاط دنیا آمریکا قدرت رویارویی با شهید سلیمانی را نداشت، آمریکایی ها از این شهید بزرگوارحتی در جاهایی که نبود هراس داشتند.

وی اضافه کرد: نتیجه ای که امروز حاصل شده و دنیا به آن اذعان می کند این است که قدرت شهید سلیمانی به فضل الهی هزار برابر از زمان حیات قاسم سلیمانی بیشتر است، کدام قدرت، دولت و حزب در دنیا می توانست این اتحاد و همبستگی را در بین گروه های مقاومت بوجود بیاورد؟.

سردار نوعی اقدم گفت: همه دیدند آمریکایی که به صورت قانونی مصوبه داشت در عراق بماند، امروز با قانون مصوب دیگری باید نیروهای خود را از عراق خارج کند که  این قدرت شهید سلیمانی است.

وی در خصوص انتقام از ترورشهید سلیمانی گفت:  مقام معظم رهبری، نظام و مردم ما نشان دادند که در کلام صادق هستند و وقتی گفتیم می زنیم، زدیم،  ما کسی را زدیم که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ احدی در دنیا جرات نکرده بود او را بزند، آمریکا را زدیم که این اقدام هیمنه اش را درهم شکست،  در واقع با این اقدام این کشور را نابود کردیم .

سردار نوعی اقدم گفت: حداقل خروجی اش برای تمام آزادگان، استکبار ستیزان و کسانی که ضد آمریکا هستند اما جرات ندارند علیه آمریکا یک گلوله شلیک کنید می شود آمریکا را زد.

وی بیان داشت:  آمریکا را زدیم و کوبیدیم که حداقل تاثیرش این بود که آمریکایی که سالها است در افغانستان حضور دارد، بعد از شهادت شهید سلیمانی کار به جایی رسیده که هواپیمای فوق سری، جاسوسی و نظامی آمریکایی که شخصیت های برجسته عملیاتی و جاسوسی اش در داخل آن بودند توسط طالبان در افغانستان مورد اصابت قرار گرفته و طالبان نیز مسوولیت آن را بر عهده می گیرد و حتی وقتی بالگرد آمریکایی بلند می شود تا ببیند لاشه هواپیما کجا افتاده، آن  را نیز سرنگون می کنند.

وی ادامه داد: کار به جایی رسیده که در منطقه الخضراء عراق که سفارت آمریکا در آن قرار دارد از یک هفته پیش از مکان های نامعلوم توسط افراد ناشناس به سفارت راکت شلیک می شود و آمریکایی ها مجبور شدند شبانه با بالگرد کارمندان خود را  از آنجا خارج کنند، کارمندان سفارت آمریکا در عراق امروز کجا هستند؟ در سوراخ موش خزیده و جرات حضور در سفارت خود را ندارند.

سردار نوعی اقدم افزود: ما به آمریکایی ها گفتیم آنچه که زدیم سیلی بود، استراتژی بر ترک منطقه است، اگر منطقه را ترک نکنند، خواب از چشم  آمریکایی ها در منطقه گرفته  می شود و اکنون همینطور است .

وی گفت: دکترین ارتش آمریکا بر زنده ماندن است، ازمرگ مانند موش می ترسند، روحیه و شرایط ایستادگی نیروهایشان به زیر صفر رسیده، اگر به صورت پنهانی به سمت می فرستند که ببیند چه اتفاقی می افتد، ما به دنبال انتقام جویی و ترک منطقه هستیم .

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س )  سوریه با اشاره به رشادت های  شهید سردار  سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی در صحنه نبرد بارها تا نزدیکی شهادت رفت اما شهید نشد، شهید مرد خدا بود، اراده الهی بود که سلیمانی توسط یک تکفیری در یک صحنه نبرد معمولی به شهادت نرسد.

نوعی اقدم افزود: در واقع اراده الهی بر این بود که سردار توسط فاسد ترین و یزیدی ترین که ادعای کدخدایی در جهان را دارد به شهادت رسیده تا خونش در کل دنیا طنین اندازشود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی مرد خدا بود،تمام کارهایش برای خدا بود، دومین خصوصیت این شهید بزرگوار این بود که متوسل به اهل بیت (ع ) و سرباز مطیع مطلق ولایت فقیه بود.

سردار نوعی اقدم گفت: سردار سلیمانی بیش از۱۲۰ هزار نفر نیرو داشت که شاید حتی ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر ایرانی نبودند و مابقی از ملیت های مختلف با زبان، ادبیات، فرهنگ و مذهب مختلف بودند، مسیحی و علوی بودند که همگی حاج قاسم را با جان و دل دوست داشتند، مانند پروانه می چرخیدند و جانشان را برای شهید فدا می کردند که این نشان دهنده قدرت شهید بود.

وی  در بخش دیگری از سخنان خود به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: بزرگ ترین، پرافتخار ترین و ماندگارترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی ایران این بود که ما در دهان آمریکا زدیم وگفتیم که از این به بعد اگر بخواهید با ما دربیافتید خودت هم را حساب نمی کنیم.

فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س)  سوریه عنوان کرد: امروز به فضل الهی ۴۱گذشت سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، آمریکا با ما درگیر و ما در محاصره آمریکا و دیگر ابرقدرت ها هستیم ولی آنچه که ما خواسته ایم اتفاق افتاده است.

سردار نوعی اقدم با بیان اینکه در جنگ تحمیلی تمام دنیا علیه ایران بسیج شد تا ایران را از پای در بیاورند اظهار داشت: برای ضربه زدن به ایران تکفیری ها، داعشی، سلفی ها و حتی از اروپا بسیج به راه انداختند، کل دنیا بسیج شدند که بشار اسد باید از سوریه برود، حتی این موضوع توسط اردوغان نیز مطرح شد که خواست آمریکا رفتن اسد از سوریه است، به همین دلیل داعشی ها را روانه این کشور کردند و فقط از اروپا ۱۱ هزار داعشی در سوریه بودند.

وی ادامه داد: از این ۱۱ هزارنفر، یک هزار و ۵۰۰نفر از زنان فرانسوی بودند که بنا بر اعتراف خودشان، این زنان توسط بیش از ۵۰ مرد داعشی فاسد باردار شده بودند.

وی با بیان اینکه یک ابرمرد، یک مرد شجاع و انقلابی به سردار شهید سلیمانی ماموریت داد که به سوریه رفته و به ارتش سوریه کمک کند خاطر نشان کرد: امروز سالها از این قضیه می گذرد و اسد با افتخار و عزت ماند و آمریکا در وضعیت انحلال قرار گرفت.

سردار نوعی اقدم با اشاره به اینکه کسانی مانند محمد مرسی و حسنی مبارک که با آمریکا بودند به چه سرنوشتی دچار شدند گفت: ایران حامی بشار اسد بود و وی در زمان حاضر رییس جمهوری سوریه است که نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی به هر چه خواسته رسیده و سیاست های آمریکا در برابر خواسته های ایران شکست خورده که این موضوع به لطف الهی محقق شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ورزش در کشور اشاره و گفت: اینکه یک جوان و نوجوان ما در سکوی قهرمانی قرار بگیرد، به اقتدار نظام کمک می کند، ورزشکاران ایران اسلامی در میادین جهانی و بین المللی باید مقتدر و محکم در برابر رقبای خود حاضر شوند.

سردار نوعی اقدم گفت : ایرانی می تواند مانند دیپلماسی نظامی در حوزه دیپلماسی ورزشی موفق ظاهر شود و به دنیا ثابت کند که ایران و ایرانی همیشه موفق است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار