نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: بیش از ۵۰۰ درصد رشد اعتباری در پروژه‌های دهه مبارک فجر استان البرز نسبت به سال قبل صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۲۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 05 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیزالله شهبازی در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه‌های اشتهارد به مناسبت دهه مبارک فجر که با حضور معاون توسعه و عمران شهری و روستایی وزیر کشور صورت گرفت، گفت: افتتاح ساختمان شهرداری پلنگ آباد را داشتیم که تبدیل این روستا به شهر را دنبال کرده و اکنون شاهد پیشرفت و توسعه آن هستیم.

وی ادامه داد: امروز ۱۵ سرمایه گذار شاخص به صورت همزمان عملیات اجرایی احداث واحد تولیدی راهبردی و مهم خود را برای کشور در شهرک صنعتی کوثر با اعتباری بیش از ۸۷۰ میلیارد تومان با اشتغالزایی برای بیش از هزار نفر آغاز کردند.

شهبازی با اشاره به بازدید از روستاهای کمتر برخوردار اشتهارد، گفت: یک سالن ورزشی که جزو مطالبات کودکان و نوجوانان این روستا بوده، افتتاح شد.

وی افزود: در مجموع در استان البرز به مناسبت دهه مبارک فجر ۴۱۵ پروژه آماده بهره برداری است.

استاندار البرز اضافه کرد: بیش از ۵۰۰ درصد رشد اعتباری در پروژه‌های دهه مبارک فجر استان البرز نسبت به سال قبل صورت گرفته است.

وی گفت: امید است با تلاش‌های کارگزاران نظام و همراهی و همدلی مردم، شاهد باشیم که ایران کوچک رشد و توسعه روز افزون داشته باشد.

شهبازی با بیان اینکه بخش خصوصی در البرز بالنده‌تر از همیشه در حال فعالیت است، گفت: دست همراهی بخش خصوصی را به گرمی می‌فشارم و حضور ارزشمند آنها را غنیمت می‌دانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار