تابناک / رقابت های اسنوکر قهرمانی گیلان جام دهه فجر گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.
کد خبر: ۸۲۰۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷ 06 February 2020
 
انتخاب برترین اسنوکربازان گیلان در رشت

 

تابناک / رقابت های اسنوکر قهرمانی گیلان جام دهه فجر گرامیداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

رئیس هیات بولینگ،  بیلیارد و بولس استان گیلان در خصوص برگزاری این رقابت ها در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این دوره از رقابت ها،  ۱۸ ورزشکار برتر رشته اسنوکر گیلان در رشت با هم به رقابت پرداختند.

سارنگ بزرگ چنانی افزود: این رقابت ها برای انتخاب شش ورزشکار برتر اسنوکر گیلان برای حضور در بیست و دومین دوره مسابقات اسنوکر قهرمانی کشور برگزار شد که در نهایت ۶ ورزشکار برتر معرفی گردید تا در رقابت های نهایی قهرمانی کشور حضور یابند.

وی ادامه داد: مصطفی حسینی، امیر ابراهیمی، مرتضی پورمهدی، الیاس اکبری، ماهان مهدوی و نیما غلامی ۶ ورزشکاری هستند که با درخشش در مسابقات اسنوکر انتخابی استان گیلان جام فجر جواز حضور در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی کشور را کسب کردند.

رئیس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان گیلان اضافه کرد: مرحله نهایی رقابت های اسنوکر قهرمانی کشور اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد که امیدواریم ۶ ورزشکار گیلانی در این دوره از رقابتها بدرخشند و در نهایت مقام های ارزنده ای را کسب کنند.

بزرگ چنانی بیان کرد : با توجه به تصمیم فدراسیون، مرحله مقدماتی رقابت های اسنوکر قهرمانی کشور در استان ها برگزار می شود و طبق سهمیه بندی در نظر گرفته شده برای هر استان، نفرات برتر طبق سهمیه اتخاذ شده در مرحله نهایی رقابت های اسنوکر قهرمانی کشور حضور می یابند که بر این اساس، رقابت های گیلان نیز انجام شد که در پایان طبق سهمیه درنظر گرفته شده، ۶ اسنوکر باز برتر این استان برای حضور در مرحله نهایی با سایر نفرات برگزیده استان های دیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گیلان یکی از قطب های برتر در رشته اسنوکر در سطح کشور محسوب می شود و رقابت های این استان نیز فقط با حضور زبده ترین نفرات ( ۱۸ ورزشکار برتر) برگزار شد،  خوشبختانه سطح کیفی مسابقات استان بسیار بالا بود و شاهد رقابت های زیبایی از ورزشکاران این رشته بودیم.       

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار