معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش دما و بارش بارش برف و باران نیروهای امدادی با آمادگی کامل در راه های البرز مستقر شدند.
کد خبر: ۸۲۱۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 08 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدحسین وطنی گفت: امکانات برای اسکان مسافران در راه مانده در پایگاه های هلال احمر به اندازه کافی در نظر گرفته شده است.
اکنون تیم های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه های امدادی این استان به ویژه محور کرج - چالوس مستقر هستند.
وی خاطرنشان کرد: ۱۶ پایگاه امداد و نجات بین شهری، مراکز شعب و پایگاه های سیار به صورت شبانه روزی مستقر فعالیت دارند.

سامانه ۱۱۲ هلال احمرالبرز آماده پاسخگویی به مردم است.
استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که بیشتر محورهای البرز پرتردد است.

محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل بحران استانداری البرز نیز پیش تر اعلام کرد که بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان البرز و تحلیل الگوی های پیش یابی حاکی از گذر امواج عمیق ناپایدار بارشی و بسیار سرد از امروز ۱۹ لغایت ۲۲ بهمن ماه در استان البرز است.

بر اساس این گزارش، بعضی ساعات رگبار برف و باران، وزش باد گاهی شدید و در ارتفاعات کولاک برف مورد انتظار است.  
با توجه به اثر قابل ملاحظه دما، علاوه بر اختلال در تردد جاده ای و  معابر عمومی، لغزندگی سطح جاده ها و معابر شهری، احتمال خسارت بر سازه های موقت، احتمال شکستن و افتادن درختان، کاهش محسوس دمای کمیته، احتمال سقوط بهمن در ارتفاعات و جاده های کوهستانی، یخبندان، ریزش سنگ و رانش کوه وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار