عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان البرز:
عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان البرز با بیان اینکه هیچ کدام از داوطلبان احزاب اصلاح‌طلب استان البرز برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم تأیید صلاحیت نشده‌اند، گفت: در این شرایط هیچ گزینه‌ای برای حمایت کردن نداریم.
کد خبر: ۸۲۱۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ 08 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ رویا بلوری گفت: متأسفانه در روند احراز صلاحیت‌ها هیچ کدام از داوطلبان احزاب اصلاح‌طلب استان البرز برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم تأیید صلاحیت نشدند.

بلوری افزود: بنابراین در این شرایط گزینه‌ای برای حمایت کردن نداریم و اصلاح‌طلبان استان البرز هیچ لیستی در انتخابات اسفند ماه اعلام نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه در خصوص ارائه نکردن لیست در میان احزاب اصلاح‌طلب وفاق وجود دارد گفت: همه احزاب اصلاح‌طلب معتقدند که قادر به ارائه لیست نیستند.

رئیس حزب اتحاد ملت البرز خاطرنشان کرد: از حزب اتحاد ملت البرز سه نفر برای شرکت در انتخابات ثبت نام کردند که هر سه نفر رد شدند و البته وضعیت برای سایر احزاب اصلاح‌طلب استان هم به همین شکل است.

این فعال سیاسی اعلام کرد: در این شرایط قادر به این نیستیم که مردم را دعوت کنیم که به نامزدهای خاصی رأی دهند و در این خصوص توصیه‌ای به مردم نداریم.

وی در پایان با بیان اینکه فقط چند نفر محدود در زمان ثبت نام اعلام کرده بودند که گرایش سیاسی اصلاح‌طلبی دارند گفت: بسیاری از افراد بدون اعلام گرایش سیاسی خود و تحت عنوان مستقل ثبت نام کرده بودند که آنان نیز رد صلاحیت شده‌اند، البته این انتقاد به برخی از این افراد وارد است که در این شرایط رنگ عوض کرده‌اند و بر خلاف دوره قبل که بسیاری اعلام می‌کردند اصلاح طلب هستند در این دوره چون شرایط فرق کرده گرایش خود را اعلام نکرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار