اکبر شبان زاده خبر داد :
به گزارش تابناک سمنان: اکبر شبان زاده رئیس کمیته امداد اداره بسطام بابیان اینکه رویکرد کمیته امداد توانمندسازی و اشتغال مددجویان تحت تکفل خود است، گفت: شش میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان بسطام پرداخت شد.
کد خبر: ۸۲۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸ 09 February 2020

 

Image result for مددجویان سمنان

رئیس کمیته امداد اداره بسطام صبح یک‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کمیته امداد بسطام بابیان اینکه طی ۱۰ ماهه سال جاری شش میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان این بخش پرداخت‌شده است، ابراز داشت: رویکرد کمیته امداد توانمندسازی و اشتغال مددجویان تحت تکفل خود است لذا بر این اساس می‌کوشد تا با ارائه مشاوره کارشناسی افراد را برای اشتغال آماده کند.

وی بابیان اینکه بیشترین تقاضا در بخش دام‌پروری با ۷۸ طرح بوده است، ابراز داشت: ۷۶ طرح خدماتی، ۱۳ طرح کشاورزی و هفت طرح صنایع‌دستی و شیلات ازجمله مشاغل ایجادشده بخش بسطام را شامل می‌شود.

اکبر شبان زاده بابیان اینکه طی ۱۰ ماهه سال جاری از محل پرداخت همین تسهیلات ۱۸۲ مددجو صاحب شغل شدند، افزود: این اشتغال صورت گرفته که حوزه‌های مختلف را دربرمی گیرد درمجموع برای ۲۸ روستای بخش بسطام عملیاتی شده است

شبان زاده بابیان اینکه بخش بسطام قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری برای ایجاد اشتغال دارد، در ادامه تصریح کرد: نمونه‌ای از این کارآفرینی را می‌توان به افتتاح بزرگ‌ترین فروشگاه صنایع‌دستی شهر عشق و عرفان با حمایت کمیته امداد اشاره داشت که با ارائه فروش ۸۰ درصد محصولات صنایع‌دستی این بخش سهم خوبی در اقتصاد دارد.

وی همچنین در پایان بابیان اینکه ۸۵۰ نظارت کارشناسان اشتغال بر طرح‌های مذکور انجام‌شده است، افزود: با ارائه این خدمات تلاش شد تا مددجو توانمند و ازنظر مالی خودکفا شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار