وزیر ورزش و جوانان کشور با بیان اینکه سال گذشته افتتاح ۳۰۰ پروژه عمرانی در حوزه ورزش را در دستور کار خود قرار دادیم، افزود: هدف گذاری امسال ما برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی ۷۰۰ پروژه بوده که خوشبختانه در ایام دهه فجر ۲۹۴ پروژه از این تعداد به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۸۲۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸ 09 February 2020
استخر سرپوشیده کوثر مریانج و استخر سرپوشیده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسدآباد با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

به گزارش تسنیم، در پی سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان همدان ابتدا استخر سرپوشیده کوثر شهر مریانج با حضور جمعی از مسئولان استانی به دست مسعود سلطانی فر افتتاح شد.

عملیات اجرایی این استخر از سال ۸۶ و در زمینی به وسعت ۱ هزار ۵۰۰ متر مربع آغاز و با اعتباری نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان پس از ۱۲ سال امروز به بهره‌برداری رسید.

این استخر سرپوشیده شامل استخری به ابعاد ۱۳.۵ در ۲۵ متر یکی از استخر‌های مجهز استان همدان به شمار می‌رود. همچنین در سفر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان اسدآباد استخر سرپوشیده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی این شهرستان نیز به بهره‌برداری رسید.

کلنگ این استخر در سال ۸۸ و در زمینی به وسعت هزار و ۳۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال زده شد و امروز با حضور مسعود سلطانی‌فر و جمعی از مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.

مسعود سلطانی فر در آیین افتتاح استخر شنای شهید سپهبد سردار سلیمانی اظهار داشت: مجموعه درآمد‌های حاصل از صادرات نفت و گاز و میعانات پتروشیمی در سال جاری تا پایان سال ۱۰ درصد در آمد‌های سال ۹۰ بوده است.

 وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: در سال ۹۰ مجموعه درآمد‌های حاصل از صادرات نفت، گاز و میعانات پتروشیمی کشور ۱۲۰ میلیارد بود در حالی که این مقدار از ابتدای سال تاکنون به دلیل تحریم‌ها در وضعیت حالت خوش بینانه به ۱۲ میلیارد می‌رسد.

این مقام مسئول تصریح کرد: دولت تلاش می‌کند با وجودفشار‌ها و تحریم‌های ناعادلانه کشور را به درستی اداره کرده و پروژه‌های عمرانی را یکی پس از دیگری به بهره‌برداری برساند.

وی با بیان اینکه سال گذشته افتتاح ۳۰۰ پروژه عمرانی در حوزه ورزش را در دستور کار خود قرار دادیم، افزود: هدف گذاری امسال ما برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی ۷۰۰ پروژه بوده که خوشبختانه در ایام دهه فجر ۲۹۴ پروژه از این تعداد به بهره برداری رسیده است.

وی ابراز کرد: امیدواریم با افتتاح و بهره برداری پروژه‌های ورزشی و افزایش فضا‌های ورزشی رضایتمندی، شادی و نشاط هر بیشتر در جامعه ایجاد شود.

سلطانی‌فر با اشاره به برگزاری المپیک بین المللی ۲۰۲۰ توکیو در کمتر از ۶ ماه آینده تصریح کرد: امیدواریم در این المپیک ورزشکاران کشور دستاورد‌ها و افتخارات بزرگی را کسب کنند چرا که امروز یکی از مهمترین وارزان‌ترین نعمت‌ها کسب پیروزی در رویداد‌ها است که سبب شادی و نشاط مردم می‌شود.

وی با تاکید بر توسعه فضا‌های ورزشی افزود: در حال حاضر استان همدان در بحث فضا‌های ورزشی در شرایط خوبی قرار دارد و در رشته‌های مختلف نیز دارای قهرمانان خوبی است تنها نیاز است که در این استان به توسعه اماکن ورزشی بویژه بخش بانوان نیز توجه شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره پروژه استخر شنای مجموعه آزادی اسدآباد بیان کرد: ۵۰ درصد پروژه فوق در یک سال و نیم گذشته به صورت ضربتی توسط شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور انجام و پس از ۲۶ سال این طرح تکمیل و امروز به بهره برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار