فرمانده سپاه استان البرز:
فرمانده سپاه استان البرز اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به‌عنوان معجزه قرن شناخته می‌شود که براساس تفکر ناب اسلامی و همچنین با مبانی فکری امام خمینی(ره) و پشتیبانی مردم شکل گرفته و در ایران و حتی در سطح جهان اسلام تحولات عظیمی را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۲۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 10 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سردار مولایی درمراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مسجدامام حسین(ع) کیانمهر گفت: در چهل سال انقلاب مقاطع سخت تری را پشت سر گذاشته ایم و این یعنی پیروزی اسلام در جهان است و قدم‌های ما محکم تر و استوارتر خواهد بود و در این راه ذره ای سستی نخواهیم کرد و به فرمان رهبری در این راه خدمت خواهیم کرد.

فرمانده سپاه استان البرز افزود: اعتقاد بر این است که بسیج از مسجد آغاز شده و توسعه یافته است و نباید پایگاه های بسیج خارج از مساجد ایجاد شود و امام جماعت تمام مشکلات محله را در مسجد بیان کند و بسیج یکی از عناصری است که به یاری و کمک مردم محلات می شتابد.

سردار مولایی به با بیان اینکه اجرای طرح رجعت در مساجد از سال گذشته آغاز شده است، گفت: طرح محله مهربانی را از سال جاری اجرا کرده ایم که در این طرح خدمات پزشکی، حقوقی، فرهنگی و سازندگی قرار گرفته است که اجرای کارهای فرهنگ در اولویت این طرح است.

وی در ادامه گفت: اگر امروز مقابل دشمن ایستادگی و استقامت نکنیم، می‌شکنیم و اگر چشممان به دست دشمن باشد و نگاه به دشمن داشته باشیم موفق نخواهیم شد.

سردار مولایی در پایان گفت: فراموش نکنیم در سایه توکل به خدا و ائمه اطهار و امید به یاری امام زمان (عج) و پیرو ولایت بودن و نیز وحدت و همراهی مردم می توانیم از تمام مشکلات عبور کنیم.

رستمی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار