کد خبر: ۸۲۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۸ 11 February 2020

پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ایثارگران بوده و الهام گرفتن از راه و منش آنها ضروری و چراغ راه راستی است.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، حسین کلانتری عصر دوشنبه در دیدار با خانواده شهید بشارت پوردیان، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا بوده و پاسداری از خون شهدا و الهام گرفتن از راه و منش آنها ضروری است.

استاندار با اشاره به طرح مشکلات خانواده شهید بشارت پوردیان در این دیدار، اظهار کرد: پیگیری لازم برای رفع مشکلات این خانواده شهید گرانقدر انجام خواهد شد.

وی ابراز داشت: تاکید ما بر رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران است و باید متولیان گام‌های مؤثری در این راستا بردارند.

کلانتری همچنین با اشاره به طرح موضوع مشکلات راه ارتباطی منطقه مورنا محل آرامگاه شهید بشارت پوردیان، اظهار کرد: پیگیری لازم برای مطالعات راه ارتباطی منطقه از طریق بنیاد شهید انقلاب اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی  انجام خواهد شد.

شهید بشارت پوردیان در تاریخ ۱۳ شهریور ۶۵ در منطقه پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در دیدار با خانواده شهیدان تقوی گفت: جامعه نیازمند تبیین اندیشه های شهدا بوده و نگاه عمیق فرهنگی شهید تقوی یک فرصت ارزشمند برای تبیین در سطح جامعه است.
کلانتری در دیدار با خانواده شهیدان عبدالمحمد تقوی و منصور تقوی افزود: شهید عبدالمحمد تقوی در جوانی پیام روشنی برای نسل جوان انتقال داد و و وظیفه همه ما در تبیین چنین ظرفیت‌هایی در سطح جامعه است.

کلانتری با اشاره به کتاب‌ها، مطالب و موارد دینی اخلاقی و اجتماعی طرح شده توسط شهید اظهار کرد: شهید اهل فن و اندیشه ورز بود و باید از این ظرفیت برای تبیین در جامعه و به ویژه در میان نسل جوان استفاده کرد.

کلانتری همچنین با اشاره به نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر یاسوج به نام شهیدان تقوی خاطر نشان کرد : در این راستا نیز پیگیری لازم عملیاتی خواهد شد.

گفتنی است  شهید عبدالمحمد تقوی از جمله روحانیون استان کهگیلویه و بویر احمد بود که در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۶۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و وی توانست در سن ۲۰ سالگی ۱۲ جلد کتاب به رشته تحریر درآورد و از شهدای شاخص استان محسوب می شود.
دیدار استاندار با دو خانواده شهید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار