مسئول تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه استان سمنان:
مسئول تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه استان سمنان، با بیان اینکه جانبازان اسطوره‌های ایثارگری هستند، گفت: امنیت امروز ایران مدیون و مرهون تلاش جانبازان و شهدای گرانقدر است.
کد خبر: ۸۲۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸ 12 February 2020

امنیت ایران مرهون جانبازان و شهدا است/ جانباز اسطوره ایثارگری

به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام محمد رخ بین صبح چهارشنبه در دیدار با جانبازان انقلاب اسلامی استان سمنان به میزبانی منزل معصومه طاهری بانوی جانباز سمنانی ضمن اشاره به رشادت‌های جانبازان و ایثارگران، بیان کرد: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی افزود: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها جان‌فشانی‌ها جانبازان عزیز، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه استان سمنان تأکید کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

رخ بین با اشاره به اینکه پاداش معنوی این غیور مردان و شیر زنان نزد خدا محفوظ است، بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و جانبازان، کمترین کاری است که هر ایرانی و انسان کاملی می‌تواند برابر حماسه‌های عظیم و به یادماندنی و الهی که شهدا و جانبازان و آزادگان خلق کردند، انجام دهد و به آنها احترام بگذارد.

وی افزود: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها، تأثیر به‌سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد، چراکه با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف رسید.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه استان سمنان با بیان اینکه جانبازان اسطوره ایثارگری هستند، خاطرنشان کردند: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و ارج نهادن به شاهکارهای عظیم و ماندگار والدین و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

به گزارش تابناک سمنان: در این دیدار کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان به همراه نماینده سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار