رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز با اشاره به اینکه بازار استان کمترین تنش قیمتی را دارد، از اجرای طرح ویژه بازرسی نوروز خبر داد.
کد خبر: ۸۲۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱ 13 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ رامین ربیعی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار متشکل از دستگاه‌ها یا نهادهای اصلی تأثیرگذار بر بازار از جمله سازمان صنعت، معدن، تجارت، اداره کل دامپزشکی، سازمان جهاد کشاورزی و چند دستگاه خدمت رسان دیگر است، اظهار کرد: به عبارتی در جلسات این ستاد نهادها و دستگاه‌هایی حضور دارند که در چگونگی ارائه فرآورده‌ها و مایحتاج زندگی مردم از جمله گوشت و مرغ در سطح بازار استان تأثیرگذار هستند.

وی با اشاره به اینکه تثبیت قیمت و تنظیم بازار از خروجی‌های برگزاری جلسات ستاد تنظیم بازار است، گفت: بر اساس رصدی که وزارت صنعت، معدن و تجارت در سطح استان‌های مختلف کشور داشته کمترین تنش قیمتی در بازار از آن البرز بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز گفت: در کنار دست یابی به کمترین تنش قیمتی در بازار، برگزاری بیشترین تعداد جلسات برگزار شده ستاد تنظیم بازار و همچنین تنظیم بازار از نظر قیمتی نیز در سطح کشور از آن استان البرز است در نتیجه با توجه به این رویکردهای مهم و بر طبق اعلام وزارت صمت رتبه نخست ستاد تنظیم بازار در کشور از آن البرز شده است.

ربیعی با اشاره به تأثیر پذیری زیاد البرز از حمل و نقل در نتیجه افزایش قیمت سوخت، عنوان کرد: با تمامی این تنش‌ها و مشکلات کنترل قیمت‌ها در بازار انجام شده و اکنون مردم البرز به هنگام خرید در سطح میادین مشاهده می‌کنند که قیمت‌ها بر اساس نرخ مصوب است.

وی تاکید کرد: در این میان سعی کرده ایم که قیمت فرآورده‌هایی مانند گوشت قرمز نیز پایین‌تر از دیگر نقاط کشور باشد تا با هزینه زندگی مردم همخوانی داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت استان البرز با بیان اینکه بهبود وضعیت معیشتی مردم به لحاظ تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها از اهم دستاوردهای ستاد تنظیم بازاراست، گفت: در حال حاضر هر هفته جلسات ستاد تنظیم بازار استان البرز برگزار می‌شود، اما برای شب عید برگزاری جلسات فوق العاده را آغاز کرده ایم که در این جلسات فوق العاده در ذیل مواردی مانند کمیته راهبردی میوه در خصوص تأمین میوه شب عید بحث می‌شود.

ربیعی در بخش دیگری با اشاره به در پیش داشتن اجرای طرح ویژه بازرسی و بازدید از واحدهای صنفی سطح استان البرز ویژه نوروز ۹۹، گفت: این طرح ویژه به طور معمول از اول اسفند امسال شروع می‌شود و تا پایان همان ماه ادامه خواهد داشت، البته بیش از ۷۰ درصد اقدامات و برنامه‌های این طرح تا آخر فروردین سال آتی نیز ادامه می یاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار