مرکز ارتباط مردم و دولت (سامد) مازندران اسفندماه روزهای پرکاری را خواهد داشت به طوریکه علاوه بر ۶ مدیر دستگاه‌های اجرایی استان، نیمی از فرمانداران شهرستان‌های مازندران در این مرکز حاضر می‌شوند و به سوالات مردم به صورت تلفنی جواب می‌دهند.
کد خبر: ۸۲۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ 15 February 2020

به گزارش تابناک مازندران، مرکز ارتباط مردم با دولت که بیشتر با عنوان سامد شناخته شده است و مردم با گرفتن شماره ۱۱۱ می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه با مدیرانی که در این مرکز هستند، ارتباط برقرار بکنند و مشکلات خود در حوزه فعالیت مدیر مربوطه را مطرح بکنند.

مدیرانی که در این مرکز حضور دارند به صورت مستقیم با معاونان خود در ستاد و همچنین مدیران شهرستانی حوزه کاری خود ارتباط می گیرند و برای رفع و رجوع مشکلات مطرح شده سریعا وارد عمل می شوند و تماس گیرندگان نیز با گرفتن یک کدپیگیری می توانند در جریان روند انجام کارهای خود قرار بگیرند و از این طریق نیز پیگیری بکنند.

اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی یکی از ادارات کل استانداری مازندران است که در چارت کاری و وظایف مشخص و محول شده آن، متولی هماهنگی، تعیین زمان و ساعات حضور مدیران در مرکز سامد قرار دارد.

این اداره کل قبل از آغاز هر ماه، لیست مدیرانی که در مرکز سامد حاضر می شوند و روز و ساعت این حضور را منتشر می کند و از طریق رسانه های گروهی این حضور مدیران را به مردم اعلام می کند.

در ۱۱ ماه سال جاری تمامی جلسات حضور مدیران در مرکز سامد همانگونه که اعلام شد برگزار شد و به طور میانگین ماهانه ۱۰ مدیر دستگاه اجرایی چه مدیران استانی و چه مدیران شهرستانی پای تلفن ۱۱۱ مرکز سامد نشستند و پاسخگوی سوالات و مشکلات مردم مازندران بودند.

اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران طی ۲ مرحله برنامه حضور مدیران در مرکز سامد برای اسفند، آخرین ماه ۱۳۹۸ را اعلام کرد که در اطلاعیه نخست حضور ۶ مدیر دستگاه های اجرایی به شرح زیر را منتشر کرده است :
سمت مسوول ساعت حضور ایام هفته تاریخ
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ۱۱- ۹ یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
مدیر عامل توزیع برق استان ۱۴- ۱۲ یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
شهردار قائمشهر ۱۱- ۹ یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
مدیر امور شعب بانک ملی استان ۱۴- ۱۲ یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ۱۱- ۹ یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ۱۴- ۱۲ یکشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۵

در اطلاعیه دوم اعلام برنامه حضور مدیران در مرکز ارتباط مردم با دولت (سامد ) مازندران ، ۱۲ فرماندار شهرستان های مازندران پاسخگوی مردم خواهند بود که برنامه حضور آنها به شرح زیر است :
سمت مسوول ساعت حضور ایام هفته تاریخ
فرماندار نوشهر ۸-۹:۴۵ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
فرماندار فریدونکنار ۱۰-۱۱:۴۵ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
فرماندار نور ۱۲:۱۵-۱۴ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
فرماندار رامسر ۸-۹:۴۵ دوشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
فرماندار قائمشهر ۱۰-۱۱:۴۵ دوشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
فرماندار ساری ۱۲:۱۵-۱۴ دوشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
فرماندار کلاردشت ۸-۹:۴۵ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
فرماندار بابلسر ۱۰-۱۱:۴۵ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
فرماندار سوادکوه شمالی ۱۲:۱۵-۱۴ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
فرماندار محمودآباد ۸-۹:۴۵ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
فرماندار بهشهر ۱۰-۱۱:۴۵ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۱
فرماندار گلوگاه ۱۲:۱۵-۱۴ چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۲/۲۱

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار