غفور قاسم پور، فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد گفت: سیاست وزارت کشور، رعایت بیطرفی، قانونمداری و اجرای قانون است؛ بنابراین همه باید مواظب باشند که در برگزاری انتخابات رفتار شائبه انگیز نداشته باشند.
کد خبر: ۸۲۳۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴ 16 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ غفور قاسم پور افزود: مهمترین مسئله کشور انتخابات است و به حول و قوه الهی هفته آینده شاهد برگزاری انتخابات دوم اسفند خواهیم بود و با همت همه عوامل اجرایی و عنایت خداوند با حضور پرشور مردم صحنه‌ای از اقتدار و عزت جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

چهار اصل مهم در انتخابات‌ سال 98/ سیاست وزارت کشور در انتخابات اجرای قانون است/ ضامن امنیت در برگزاری انتخابات هستیم

او با بیان این که چهار اصل را در برگزاری انتخابات اجرایی خواهیم کرد، گفت: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت سرلوحه کار ما خواهد بود؛ همه باید در چارچوب سیاست‌های وزارت کشور یعنی بی طرفی و قانونمداری حرکت نماییم؛ سیاست وزارت کشور در انتخابات، رعایت دو اصل بی طرفی و قانونمداری است؛ چرا که ما مجری قانون انتخابات هستیم؛ و از همین ابتدا باید جلوی هرگونه رفتار شائبه انگیز باید گرفته شود.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بحث افزایش مشارکت انتخابات افزود: تلاش خواهیم کرد انتخابات را با مشارکت بالا در این حوزه انتخابیه برگزار کنیم.

رئیس شورای تأمین شهرستان کرج گفت: ضامن امنیت در برگزاری انتخابات هستیم و بستر‌های برگزاری انتخاباتی توأم با آرامش در این حوزه انتخابیه فراهم است و اقدامات لازم در این زمینه با دستگاه‌های ذیربط انجام شده است.

قاسم پور در ادامه با اشاره به ضرورت تکمین نامزد‌ها به اجرای قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: این قانون چهاردهم بهمن از سوی رئیس جمهور ابلاغ شد و بلافاصله به ستاد‌های انتخابات ابلاغ شد.

او گفت: براساس مواد ۷ و ۸ این قانون نامزد‌ها می‌بایست حسابی را در یک بانک معتبر افتتاح کرده و آن را به فرمانداری اعلام کنند تا ورود و خروج پول در چارچوب این حساب صورت بگیرد. همچنین فردی را هم به عنوان نماینده مالی خود معرفی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار