امام جمعه شهرستان فردیس گفت: انتخابات به عنوان یکی از مؤلفه‌های اصلی اقتدار ملی است.
کد خبر: ۸۲۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ 16 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ امام جمعه، فرمانده انتظامی و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس در کلانتری ۱۱ مرکزی این شهرستان حضور یافته و خدمات کارکنان این کلانتری به شهروندان تقدیر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در بین کارکنان این یگان انتظامی گفت: انتخابات علاوه بر این که مهم‌ترین ابزار اِعمال حق و تعیین سرنوشت مردم است، زمینه ساز تقویت ضریب امنیت ملی و نماد مردم سالاری دینی نیز است.

دکتر ایمانی افزود: اهمیت حضور مردم در انتخابات به عنوان تکلیف سیاسی و اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و شرکت مستقیم مردم در تعیین سرنوشت محسوب می‌شود، اما در نظام اسلامی نگاه دیگری نیز به این رویداد مهم وجود دارد که آن را تکلیفی شرعی و اعتقادی می‌داند.

امام جمعه فردیس در بخش پایانی صحبت‌های خود گفت: مشارکت حداکثری مردم برای کشور اقتدار به همراه دارد و زمینه دست اندازی دشمنان به جمهوری اسلامی ایران را از بین می‌برد.

در ادامه سرهنگ بیژن جنتی، فرمانده انتظامی شهرستان فردیس  ضمن خیر مقدم به امام جمعه شهرستان فردیس، افزود: ملت رشید و بصیر ایران اسلامی در آستانه امتحان بزرگ دیگری قرار دارند که مانند گذشته از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

فرمانده انتظامی انتظامی شهرستان فردیس گفت: برگزاری انتخابات در بستری امن و آرام از وظایف اصلی پلیس است و تمام تلاش و ظرفیت خود را برای برگزاری انتخابات به کار خواهیم گرفت.

او در پایان امنیت را خط قرمز نیروی انتظامی دانست و افزود: در برقراری امنیت و آرامش انتخابات، پلیس به دور از هرگونه جناح گرایی به وظایف خود عمل خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار