این روزها به وفور می شنویم افرادی شیاد و حقه باز با نزدیک شدن به دختران جوان و معرفی خود به عنوان دکتر و مهندس از احساسات آن ها سوء استفاده کرده و با بیان اینکه قصد ازدواج دارند به شیوه های مختلف از دخترهای ساده لوح سوء استفاده می کنند.
کد خبر: ۸۲۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹ 18 February 2020

خواستگاری بهانه ای برای فریب دختر جوان کرجی

 به گزارش «تابناک البرز»؛ چندی پیش یک خانم جوان مجرد با مادر خود برای طرح شکایت از فردی به کلانتری 16 حصارک مراجعه کردند و طی تحقیقات به عمل آمده از دختر جوان بیان داشت که مدت 6 ماه است با مردی 35 ساله آشنا شده و او خود را مهندس و شاغل در شهرداری معرفی کرده و به وی قول ازدواج داده است، این دختر جوان موضوع را با خانواده خود در میان گذاشته و خانواده و به ویژه پدر دختر به دلیل سن بالای نامبرده، راضی به این وصلت نیست.
ولی متاسفانه دختر جوان به صورت پنهانی رابطه خود را با آن فرد ادامه می دهد تا جایی که دختر جوان متوجه می شود که آن فرد نه تنها مهندس و شاغل در شهرداری نیست بلکه بیکار و متاهل است و در هفته یک بار به یکی از استان های اطراف کرج سفر می کند.
وقتی آن فرد شیاد متوجه می شود که هویت واقعی وی آشکار شده، شروع به اخاذی از دختر جوان و تقاضای پول هنگفت می کند.
دختر جوان موضوع را فقط به مادرش می گوید و مادرش نیز با آن فرد صحبت و درخواست رها کردن دخترش را می کند ولی آن مرد همچنان بر خواسته خود پا فشاری کرده و آن دو را تهدید می کند که موضوع رابطه را به پدر خانواده خواهد گفت و حتی مادر دختر جوان را تهدید کرده که تهمت رابطه با دخترش خواهد زد.

حالا این مادر و دختر مستاصل مانده و تقاضای کمک از پلیس را دارند.
آسیب شناسی و تجزیه تحلیل؛
متاسفانه این روزها دختران جوان به دلیل احساسی بودن و اینکه خداوند عالم زنان را به دلیل حفظ کیان خانواده احساسی آفریده، زود فریب خورده و آنچه که نباید اتفاق بیفتد، رخ می دهد.این دختر جوان باید موضوع را تجزیه و تحلیل می کرد، اول از محل کار این خواستگار جعلی تحقیق می کرد که آیا راست می گوید در شهرداری شاغل است یا خیر؟ دوم با توجه به سن بالای فرد که 35 سال دارد پیش خود این سئوال را می کرد که چرا او تا به حال ازدواج نکرده است؟ شاید ازدواج کرده و پنهان می کند پس بهتر بود شناسنامه او را می دید. سوم اینکه چرا هفته ای یک بار به سفر می رود؟ خانواده اش کجا زندگی می کنند؟در بحث ازدواج خانواده خیلی مهم است، کسی که خانواده ای ندارد و یا پنهان می کند این بیم می رود در آینده بدون هیچ ابایی خانواده خود را نیز ترک کند و به راحتی بنیان خانواده ای را ویران کند.اشتباه جوانان امروز این است که با خود می گویند من با خانواده اش چه کار دارم؟ مگر با خانواده اش زندگی می کنم؟ ولی غافل از این هستند، کسی که خانواده ای ندارد و یا اینکه خانواده برایش مهم نیست ترس طلاق برای او از بین رفته و به راحتی طلاق می گیرد و یا طلاق می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار